Az olasz motorkerékpárok mindig megdobogtatják a benzingőzre érzékeny szíveket. Nem kivétel ez alól a Moto Morini sem. Nem elég azonban az általánosan elterjedt előítélet az olasz járműiparral szemben, nehezíti a márka sorsát a bizonytalan pénzügyi helyzete és az, hogy csak nemrég sikerült újból talpra állnia. A tavalyi évben két modellt mutattak be: az 1200-as Scramblert és a szintén egykettes Granpasso-t.
Egy csipetnyi vak hit is szükségeltetik, hogy az ember Morinit vásároljon, azon felül, hogy a vételár ott lapul a zsebünkben. Most egy gyárilag átalakított custom Scramblerrel csábítják a vevőket a marketingesek, mindezt – egyfajta ösztönzésül – felár nélkül számítják. A ”Purple Rain” becenevű masina ugyan nem lesz az egyszerű ember motorja, de ez is garancia arra, hogy a parkolóban véletlenül sem fogunk még egy ilyen mellé beállni. Ez az exkluzív és elegáns kétkerekű biztosítja gazdáját arról, hogy mindig és mindenhol utána fordulnak az utcán egy elismerő vagy irigykedő tekintet kíséretében. Érkezzünk akár egy tárgyalásra vagy csak egy gyors kávéra a barátokhoz, a stílusos belépő miatt nem kell aggódnunk.
A 10’900 euróért kínált modell (a tavalyi beharangozó óta sajnos jócskán megvastagodott az árcédula) tartalmaz még legalább 2’000 eurónyi finomságot – természetesen ajándékként – a gép és saját magunk boldogságára. A csomagban található egy fényszóróvédő rács, egyedi nyereg, motorvédő lemez, stílusos bőr oldaltáskák és egy csomagrögzítő készlet. Ezen felül tartalmaz még egy, a motoros számára összeállított csomagot, amelyben találhatunk egy hátizsákot, egy vízálló kabátot, egy pulóvert és egy nadrágot.
Létezik még egy Military Green fantázianevű változat, ez lényegében csak a fényezésben tér el a Purple Rain-től. Az alapváltozat egyébként narancsszínű és szintén mutatós. A motorhoz jár két év teljes körű garancia is. Mi kellhet még? Gyönyörű forma, stílusos megjelenés és még a szervizesek szerint is egy ritkán látott gép a Moto Morini. Remélhetőleg nem csak azért, mert rendkívül kevés rója a magyarországi utakat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »