Különleges motorok: BMW C1

Ritka
2013. április 02., kedd - Macko

Rövid sorozatunkban a teljesség igénye nélkül szeretnénk bemutatni néhány olyan motort, amely technikája révén különleges, ám soha nem lett sikeres. Tizedik és utolsó a BMW C1.

Hirdetés


Cimkék: , ,


Hozzászólások (1 comment)

Szamos -

Én pont most adtam el az én C1-200-asomat, a Wallisban lehet hogy még megvan. (üzenet Mackónak :))) )

 

Makulátlan állapotban hoztam be, mert itthon nem volt egy ép példány sem.

Egy kicsit kell vadászni, de a németeknél vannak szép példányok.

 

A vezetése semmilyen problémát nem jelent. Iszonyat könnyű menni vele, észre sem veszed, hogy egy kalitkában vagy.

Aki mást állít, soha nem próbálta, vagy csak előítélete van.

Nekem egyből, azonnal tökéletesen engedelmeskedett.

Jól megy, jó nagy puttonya van, fér bele cucc.

Persze szélesebb, mint egy …köszörű, de nem is egy kategória. (193 cm vagyok)

A szélvédelem esővédelem azért korlátozott, bár így is jobb benne a klíma, mint egy másik robeszen.

 

Ami nagy élmény manapság, bukó nélkül pólóban repeszteni, de mégis biztonságban, akár 100 felett is… (mondjuk nagyon nem ajánlom)

 

Nekem egy fullos volt, tehát ha hűvösödött lehetett meleg kormányt, meleg ülést varázsolni.

Ami miatt eladtam bő másfél éves használat után, az az, hogy az én súllyom mellett kevésnek bizonyult a magyar makadám utakon a rugózás.

Az ABS-t nem tudtam megszokni. Ez még a féknyomást bátran elengedő típus, ami némi rosszérzést keltett bennem csúszós úton.

A világítás sem a ma megszokott.

De ennyi. Egyébként bátran ajánlom bárkinek. Fogyasztás 3 liter.

Még most sem vagyok benne biztos, hogy nem sírom vissza…


Előző bejegyzés

Álrendőrök nehezítik a közlekedést

2013. április 02., kedd
Érdekesség

Következő bejegyzés

Triumph esőruhát mindenkinek!

2013. április 03., szerda
Szárazon

Ezeket olvastad már?

A bors osztrákul is kicsi, de erős: KTM 390 Adventure teszt

2021. október 25., hétfő

Ne legyints: egy A2-es jogsival vezethető motor is lehet teljes értékű túragép. A KTM 390 Adventure kitűnő példa erre!

Elolvasom »
Új motor teszt

Összevont osztályok: Honda NC750X DCT (2021) teszt

2021. október 18., hétfő

Az egykor talán szebb napokat látott NC család 2021-re egy tagúra olvadt. Az NC750X egyesítené valamennyi korábbi előnyeit.

Elolvasom »
Új motor teszt

Kánikulától az őszig: jól szellőző és variálható W-TEC ruhák

2021. október 04., hétfő

Videónkat még a rekkenő hőségben rögzítettük - de ezek a W-TEC ruhák most, kora ősszel is remekül hordhatók robogón vagy motoron.

Elolvasom »
Kiegésztő teszt

Hat éves a Motorosbiztosítás, vagyis a Protektor

2021. augusztus 18., szerda

Az immáron hat éves motorosbiztosítás, a Protektor múltjáról, jelenéről és jövőjéről beszélgettünk. Rendhagyó módon, motorpróbálgatás közben.

Elolvasom »
Interjú