A Polaris cégcsoport négykerekű termékeivel már eddig is jelen volt a kontinensnyi országban, motorkerékpárokat azonban nem értékesítettek. Ez fog most megváltozni, hiszen a Victory hatalmas V2-esei is megjelennek Indiában. A motorokat nem ott szerelik majd össze, hanem kész termékként (úgynevezett CBU – completely built unit -, vagyis teljesen összeépített egység) érkeznek hajóval.
Ennek csupán annyi a jelentősége, hogy az ilyen termékekre csekélyke 110 százalékos büntetővámot szabnak ki, vagyis az Amerikában sem olcsó motorkerékpárok ára több mint kétszeresére nő majd. Természetesen ezek a gépek szülőhazájukban sem az átlagembereknek készülnek – átlag feletti jómódban élő motoros pedig Indiában elvileg lassan több lesz, mint az USÁ-ban. Ezzel együtt a Victorynak olyan márkákkal kell megküzdenie az ő kegyeikért, mint például a Harley-Davidson, a BMW vagy a Ducati. Kemény meccs lesz!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Hát nem tudom…
A Victory nagyon faja kiállású gépeket készít, nekem bejönnek, pedig nem komálom a stílust, de talán nincs elég híre, hogy a villogni akaró pénzeszsákok feszítsenek vele. Talán a Vision. Na az ütősen néz ki…