A tizenhárom perces film megtekintése során nyilvánvaló előnyben vannak az angol nyelvtudással rendelkezők, hiszen teljes terjedelmében lefordítani nyilván nem tudjuk. A filmecske egyrészt személyesen jeleníti meg azokat az embereket, akik – nyilván sokadmagukkal – megalkották a bajor gyár legújabb reménységét, a több mint három évtizedes siker-múltra visszatekintő nagy-GS-t, másrészt bemutatja a friss generáció technikai vívmányait.
Pontos képet kapunk a hűtés milyenségéről, a futómű viselkedéséről (képeket láthatunk arról is, miként tesztelték) – és természetesen rengeteg, a hechlingeni endúróparkban felvett off-road részlet szerepel benne, mert a BMW nagyon szeretné bizonyítani az egész világnak: a legenda terepképességei nem csorbultak a részleges folyadékhűtéssel és a szélesebb gumikkal sem.
A film legvégén pedig szerepel a magyar Peres László is, aki személyes és nagyon komoly részt vállalt annak idején a legelső R80G/S megalkotásában. Ő maga be is rúgja, és meg is mozgatja saját hajdani prototípusát: azzal megy ki a helyszínre, ahol keményen kezelésbe veszi az legújabb családtagot is. Amúgy annak is van valamennyi üzenete, hogy a fejlesztőcsapat valamennyi tagjának van a saját tulajdonában valamilyen öreg BMW…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »