A Yamaha T-Max erősségeit alighanem felesleges ecsetelni: agilis és fordulékony a belvárosi szlalomozáshoz, miközben lakott területen kívül kellemes túratempót képes diktálni és még autópályán sem kell szégyenkezni vele. Ezeket a tulajdonságokat a most kínált változat egy nem elhanyagolható „kis extrával” fejeli meg: egész évben használható!
Azért, hogy még könnyebben döntsön az autóval vagy tömegközlekedéssel ingázó potenciális vásárló a kétkerekű megoldás javára, a Yamahánál egy szinte tökéletes csomagot állítottak össze. A motorhoz ebben a téli kiadásban a gyári kiegészítő-listáról téli gumi, extra nagy szélvédő és öltakaró-ponyva jár, így a 6’750-es fordulatnál elért 46,5 lóerő télies időjárási viszonyok között is kiaknázhatóvá válik. A biztonságos megállásról a Yamaha kitűnő ABS-es fékrendszere gondolkodik.
A Metzeler „Feelfree Wintec” abroncsok lamellái és a keverékben alkalmazott magas szilika tartalom miatt nedves és latyakos útviszonyok között is biztosítják a nyáron is megszokott vezetési élményt, szezonfüggetlenné téve ezzel a motorozást. Ha pedig valaki télen is motorozik és ezzel nyilvánvalóan feltűnést kelt, tegye ezt kellően stílusosan. Ebben a szellemben az égéstermékek egy Akrapovic dobon keresztül távoznak, férfiasan duruzsolva.
Az ülés alatt kialakított csomagtartóban az fér el, aminek muszáj. Semmi több. Láttunk már ennél tágasabb megoldásokat is, mint például a Suzuki Burgman 125-nél, vagy akár házon belül az X-Max-nál, azonban ahogy feljebb lépünk kategóriában egyre ritkábban látni méretes raktereket.
Teljesítményével, stílusosan a zord időkre felkészítve sokunk garázsában találna helyet magának ez a gépsárkány, a kereskedőknél való tolongásnak azonban könnyű szerrel gátat szabhat a jelenleg az alapváltozatért elkért 3’113’000,- forint. Aki pedig a téli körülményekre belőtt modellre vágyik, annak még ennél is mélyebben kell a zsebébe nyúlnia.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »