Csőrös újdonság a Suzukitól: DL1000 koncepció

Intermot
2012. október 05., péntek - Macko

A V-Strom márkanév az ezres változattal született meg, ám a nagyobbik DL gyártását később abbahagyta a gyár. Most úgy tűnik, újragondolták a típust.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

Cimkék: , ,


Hozzászólások (7 hozzászólás)

eko -


R850R -

nyilván ár kérdése is, de 2012-ben egy sima fordított első teleszkóp és egy állítható hátsó rugóstag egyszerűen nem elég. nem úgy nem elég, hogy a tudása, mert azt is meg lehet jól csinálni, hanem a konkurrenciához viszonyítva rettenetesen hátul van.


avarmen -

 A legvidámabb motor, amit valaha láttam. Azzal a csőrrel valamit nagyon kéne kezdeni, egyébként rendben van. Egy szolid kardán még elférne rajta.


Caherdaniel -

 Jé, még egy GS     :o)


avarmen -

 Láttál Te már GS-t? 🙂


Macko -

Ott is van a szövegben (nem én találtam ki, hanem az angol nyelvű sajtóanyag tartalmazza), hogy a DR Big-re akar hasonlítani a csőrrel. Más kérdés, hogy nyilván semmi köze hozzá, hiszen az egy erősen terepképes endúró volt, ez a motor pedig nyilván nem lesz az.

A privát véleményem pedig az, hogy ha ilyen lenne egy GS, akkor válószínűleg a komplett formatervező csapatot kivégeznék Münchenben. 🙂


MGP -

Elég messze van a gép a régi DrBig gőzgéptől.. (hogy az a 750 mekkorát ütött egy hengerben anno..)

Szerintem inkább kínos, hogy nyögvenyelősen próbálják megmagyarázni, hogy az a csőr nem „az” a csőr… jó hogy nem már a Katanát hozzák fel formai elődnek.

Egyszerűen el kellene fogani, hogy manapság ez a csőr lett a túraendúrók védjegye és kész, gyakorlalitag az összes ilyen kategóriájú motor megkapta.

 


Előző bejegyzés

Kölnben bemutatkozott az új Street Triple páros

2012. október 04., csütörtök
Intermot

Következő bejegyzés

Visszatérés a sivatagba: bemutatkozik a Honda CRF450 Dakar

2012. október 09., kedd
Dakar

Ezeket olvastad már?

Megérkezett a 2026-os Honda CB1000F: A 80-as évek legendája modern szívvel

2025. december 20., szombat

A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".

Elolvasom »
Újdonság

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

2025. december 13., szombat

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró