Az amerikai cég modellpalettáját bemutattuk korábban – igaz, azóta a négytagú család tovább bővült. Jelen hírünk főhőse pedig “csupán” egy alváltozat: a Zero DS hivatalosan dual-célú jármű átalakításával jött létre.
A világ több pontján valós igény mutatkozik arra, hogy a rendvédelmi szervek károsanyag kibocsájtás nélküli járműveket alkalmazhassanak – belvárosi őrjáratok, esetleg sétálóutcák, vagy akár hazai példával élve a Margitsziget mind-mind életszerű felhasználási területet jelentenek az ilyen járgányoknak. Más gyártók is taposták már ezt az utat, most a Zero Motorcycles állt be a sorba. A folyamat az ő esetükben úgy nézett ki, hogy több alegységgel teszteltették motorjaikat az elmúlt két évben (a santa cruzi, a scott valley-i egységeket, sőt a London Metropolitan Police-t is említik példaként), a gyár pedig a tőlük kapott visszajelzések alapján készítette el a Zero DS Police Motorcycle-t.
A masina legnagyobb elérhető sebességét 128 kilométer/órában adják meg, az elérhető hatótáv pedig nem kevesebb mint 180 kilométer. Az akkumulátor-csomag minden bizonnyal jelentős fejlesztésen esett át, hiszen 3’000 töltési ciklust bír ki, és csak addigra csökken kapacitása az eredeti érték 80 százalékára. Egyéb módosítások a széria kivitelhez képest: energiatakarékos piros-kék LED-fények elöl, oldalt és hátul, sziréna-rendszer igény esetén fedélzeti kihangosítóval, akkumulátor-csomagot védő bukócsövek, oldaldobozok. Opcionálisan elérhető még hozzá 21 literes felső doboz, szélvédő, gyorstöltő-egység és alumínium kézvédők is.
A járműről további információk a gyártó honlapján találhatók.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Akárhogyan nézegetem, nem tudok rájönni mi hajtja a hátsó kereket 🙁
Úgy vélem a klasszikus trapézkeresztmetszetű ékszíj …
Akkor esös idöben mindenki meglógna elölük. 🙂
Pedig ott van bal oldalon a szíjhajtás.
Illetve a jobb oldalon, csak ezt a kettőt mindig keverem. :-)))
Kicsit off: nem semmi,ahogy az amerikai zsaruk motoroznak–a sisakon kívül még nem láttam rajtuk protektort!