Ami a legtöbbünknek életveszélyes kaland, az sok versenyzőnek csak hóbortos délutáni motorozás, urambocsá’ az idő múlatása. Az alábbi fotósorozat is egy ilyen bolondozást örökít meg, amelyet a francia L’Integral fotósai készítettek Stéphane Peterhansel és egy R1 közreműködésével.
Peterhansel egy élő legenda, a 46 éves francia versenyző a ’90-es évek motoros rallyversenyeinek meghatározó egyénisége volt, 1991-től 1998-ig összesen hat győzelmet szerzett a Dakaron, mindet Yamahával, a 2000-es évek közepén három győzelmet ért el Mitsubishi Pajeróval, az idei versenyen pedig egy Minivel szerezte meg a kupát.
A marokkói Merzouga környékén abszolvált motorozással a francia ismét bizonyságot adott a Yamaha R1 tervezőinek titkolt, a cross világbajnoki cím elhódításáról szóló vágyairól: R1 Sjaak és egyéb bolondos kísérletek után most már egy motoros újság is támogatja a japán összeesküvést.
Cimkék:
Valódi motoros pornográfia, kizárólag elvetemült ínyenceknek. Napvilágot láttak a Ducati Panigale első, idom nélküli képei.
Elolvasom »A szervezők célja többszörös: egyrészt az autós társadalom figyelmét kívánják felhívni a motoros szezon kezdetére, a békés egymás mellett közlekedésre. Ezen kívül a Tűzoltóság támogatása is a célok között szerepel!
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »