A Lighning (Villám) vállalat 2012-es TTX GP-re szánt versenymotorjáról ugyan még semmilyen technikai adatot nem közölt, csupán a lenti videó áll a rendelkezésünkre. A gépet a kaliforniai Chuckwalla Valley Raceway versenypályán tesztelték, a körülötte látható masinák mind hatszázas és ezres versenymotorok. (A mezőny összetételéről, színvonaláról nincs információnk.) Mindezzel együtt megrázó magabiztossággal nyeli le sorban “ellenfeleit” a körözés során a tesztpilóta, Ted Rich. A visító hang pedig még inkább megrázó…
A TTX GP május 4-én kezdi el észak-amerikai sorozatát, amely öt futamból fog állni, köztük a világbajnokságnak számító október 21-i versennyel a legendás Daytona Raceway-en. Információk szerint az idei elektromos versenysorozat minden eddiginél izgalmasabb lesz, ugyanis a gépek rengeteg fejlesztést fognak a pályákra vinni, a mezőny is egyre bővül, így soha nem látott csaták várhatók. Úgy legyen, a hangot meg majd megszokjuk valahogy!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Anyám. Mint egy veszett trolibusz. Hátborzongató. És nem jó értelemben.
Arra is érdemes figyelni, hogy mekkora többlet súlyt kell cipelnie egy ilyen járgánynak, hisz egy lemerült akksi is nehezebb, mint egy üres tank.
Ugyanakkor véleményem szerint (ezt viszont műszakilag nem tudom alátámasztani), maga az erőforrás sem lehet könnyebb, mint egy benzines járgányé.
Lehetne akár egy 1×000-en pörgö vas hangja is.
Csak az a furcsa, hogy nem vált.
Kicsit fura, kicsit idegen, de nekem tetszik!
Gondoljatok csak bele, mitha gokartoznánk! Nem kell bajlódni a váltásokkal, csak a féktávokkal foglalkozunk!
Szerintem valami pályanapon “lármázott” a villamos, mert a kollégák túlságosan is megilletődötten figyelték a történéseket!
én sem értem, miért nincsen legalább két vagy három fokozat. Az világos, hogy a nyomaték mindenhol majdnem ugyanakkora, de kigyorsításnál biztos, hogy előnyt lehetne szerezni egy nagyobb áttétellel.
Én majdnem biztos vagyok benne, átgondolták, hogy építsék meg ezt a ‘motort’. Lehetséges, hogy lemodellezték váltósan is, és nem volt értelme nekiesni legyártani. Az is lehet, hogy jövőre jön a váltós megoldás. Ki tudja?
tegnapelőtt voltam fogászaton.
Hasonló hangot hallottam kiszűrődni a kezelőből.:-)))