Mint a képből is látszik, a szolgáltatás nem csupán a motorkerékpárok tulajdonosainak szól: akinek régebbi BMW négykerekűje van, szintén bizalommal keresheti fel a weboldalt. A tartalomjegyzékben így indulásképpen 35’000 alkatrész található a klasszikus bajor autók és motorkerékpárok részére – az évjáratok nagyjából az 1960 és 1990 között gyártott modellekre terjednek ki. Nagy méretű alegységeket, illetve veszélyes anyagokat nem találni a listákban, hiszen a rendelt tételek kiküldése gyorspostai úton történik.
Ralf Fierlen, a Sales and Aftersales at BMW Group Classic (Értékesítés és Utóértékesítés a BMW Csoport Klasszikusainál) csoport vezetője szerint “a következő lépés a termékek bővítése és a vásárlók elégedettségét fokozó további kiszolgálás-javító lépések lesznek” – vagyis a szolgáltatás jelenleg éppen indul, azt jelentősen szándékoznak fejleszteni. Annál is inkább, mert a honlap most még csak Németországot fedi le, várhatóan áprilisra terjesztik ki Európa-szerte.
No és a lényeg: a BMW Classic Teile Shop elérhetősége.
Cimkék:
Egy új műszaki termék létrehozása minden esetben nagyszerű dolog. Főleg, ha az egy motor. Főleg, ha egy MV Agusta F3! Videó az újdonság gyártási folyamatáról.
Elolvasom »Sok motoros szeretne jó minőségű felvételeket készíteni menet közben. Egy amerikai cég most egy fantasztikus megoldással állt elő.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A képen milyen BMW van nem tudja valaki?
*update
Megtaláltam 😀
a hatvanas évek királya 2000C, 2800/3000 CSi