A szépen összevágott mozgóképet a gyár tette közzé, hogy a rajongók láthassák, miként készül – immáron sorozatban – a cég nagy reménye, az F3-as szuperport gép. A kiindulás 1’200 darab alkatrész, amelyekből aprólékos, jelentős részben kézi munkával áll össze a 675 köbcentis szépség. Íme:
A sajtóanyag kiemeli, hogy minden egyes részegységet külön-külön ellenőriznek, illetve az alegységek összeszeréle is kontrollon esik át a további beépítés előtt. Jól látható, hogy a motor is próbapadon forog, illetve az egész elkészült gép is magas fordulaton jár, mielőtt a gyáriak útjára engednék. (Akik pedig a hangját is szeretnék hallani, elég visszalapozniuk az Onroad virtuális hasábjain.) Remélem, itt Magyarországon is fogunk találkozni néhány példánnyal!
Cimkék:
A hosszában álló V2-eseiről elhíresült olasz gyár most minden eddiginél könnyebben felismerhető géppel rukkol elő: a hengerek egyenként is hét decisek.
Elolvasom »Akinek korosabb a vasa, sokszor küzd az elfáradó alegységek beszerzésével. A bajor gyár azonban gondol azokra is, akik nem a legfrissebb modelleket hajtják.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
…de talán inkább egy Brutale…