A Brutus2 a cég, a Brutus Electric Motorcycles legújabb gyermeke. Első ránézésre azonban minden az ember eszébe jut, csak az nem, hogy egy újabb ampert tankoló bringát lát. A motor bizony nagyon finoman fogalmazva is dögös külsővel bír. Minden kis részlete gyönyörűen kidolgozott izomgépet idéz, mintha mondju a Ducati Monster ihlette volna a tervezőket.
Hogy a technikai adatokról is szóljunk néhány szót: az egyenáramú motor egy lithium-polimer akkumulátorból táplálkozik, ötsebességes váltón és lánchajtáson keresztül juttatja az erőt a hátsó kerékre. Legnagyobb sebessége 160 kilométer/óra fölötti, álló helyzetből a százas tempót pedig kevesebb mint öt másodperc alatt éri el. A hatótáv az építő, Chris Bell szerint akkor is 160 kilométer fölötti, ha a lehető legagresszívebben bánunk a gázkarral. Akarom mondani potméterrel.
A gép tömege 243 kilogramm, hossza 2134, szélessége 787, magassága 1168, tengelytávja 1486, ülésmagassága pedig 787 milliméter. Komoly cucc az 50 milliméter átmérőjű első teleszkóppár, illetve az első dupla tárcsafékek is az oldalanként hat dugattyúval. No és végre egy elektromos motor, amelyen a teljes világítási rendszer HID (xenon) és LED-technológiára épül.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Hát én egyáltalán nem osztom a tisztelt cikk író véleményét. Rettenet ronda ez a gép. A térhálós váz alá bekókányolt “idomok” meg egyenesen közröhej kategória szerintem.
A teljesítmény adatok impozánsak, azt hajlandó vagyok elismerni…
Kár, hogy egy hülye zene van a videó alatt, így nem hallhattam a hangját. :-))
Hát, mint tudjuk, a szépség az szubjektív dolog…
Engem kifejezetten érdekel az autók/motorok szobrászata (látszik, nem olasz munka).
Egyébként az én szememben is olyan kecstelen, aránytalan, egyáltalán nem tetszik.
Az elektromos műszaki adatokra lettem volna kívácsi, mint pl energiavisszatáplálós rendszer? (talán nem: akkor nem is kellett volna két féknyereg a hátsó tárcsára => de meg minek is?)
Összességében biztosan jól megmotorozható és erőt, biztonságot sugároz a gép, gratulálok hozzá.
szerintem,tök otromba!!föleg azzal a villanymotorral:(ésmég hangja sincsen!!Menjenekvele a zöldek!!