Kötelező lett a láthatósági kiegészítő viselése

Biztonság
2012. január 19., csütörtök - Macko

A franciák valahogy mindig élen járnak a motorosok biztonsága irányába tett lépések és törvények terén. Náluk megszületett a törvény a láthatósági ruházatról.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Klasszikus erő új köntösben – Brixton Cromwell 1200x

Brixton Cromwell 1200x

Cimkék:


Hozzászólások (8 hozzászólás)

Moto-Cat -

Mi a francért nem elég az összes ruhámon levő, szemet kiszúró láthatósági csíkok? A bőrcuccom és a cordurám is tele van ezekkel. Meg a csizmáim is. Sőt, a bukómon is van. A motoromra is tervezek valami gusztusos fajtát. Mindegy. Nálunk egyelőre még nem törvény.


Xebulon -

 Hát én elkezdeném a sárga vagy narancs színű motoros ruhák gyártását. 

A többség úgysem fog két kabátot hordani, inkább legyen az eredeti motoros ruhában a jelző.

Másodötlet – felvarró készlet motorosoknak, hogy csak az 150cm2 varrják fel a motorosruhákra.


Karesz -

„Hogy az amúgy arrafelé is rengeteg balesetet okozó 50-125 köbcentiméteres járművekre mindez miért nem vonatkozik, az viszont nagyon jó kérdés!”

 

Valószínűleg, nem illik a láthatósági mellény, az öltönyhöz.

Úgy tudom, arrafelé nem ciki politikusként, bankárként robogóval munkába járni.


Keksz -

Adva van egy kb 2 méter hosszú, majd 1 méter széles és átlagban 2 méter magas viszonylag hangos jármű, ami elöl-hátul a közlekedéshez megfelelően engedélyezett és minősített fényszórokkal illetve lámpákkal van felszerelve, amiknek folyamatosan világítaniuk kell ha közlekedünk a járművel.

Na most valaki magyarázza már meg:

Hogy a jó  #&@% életbe nem lehet egy ilyen járművet nem látni?

 

 

Vagy még arra tudok gondolni, valami képviselő haverja arrafele olcsón hozzájutott baromi sok ilyen sárga anyagból, aminek kellene valami jó piacot csinálni kormányzati segítséggel.

 

Illetve még egy, ami szerintem igazából közelebb áll a valósághoz: ugyan olyan segghülyék az ottani politikusok is.

 

 

 

 

 

 


magyarmotoros -

Pár éve jelentkeztem cbr 1000 tesztvezetésre.Fel kellett vennünk a sárga mellényt rajta a tesztvezetés felirattal.4-gyen haladtunk az M6-os ra.Elöl ment a márkaképviselet szerelője,diktálta a tempót.250km körül szétszakadt rajtam a kombiné.ebből azt akarom kihozni,hogy olcsón szar anyagból olcsón nem lehet megúszni ezt sem.Aki nem veszi észre a motorost az hogyan láthatja a táblákat,csajokat,lámpákat,stb.


Helmets on -

Hát ez döbbenetes.

Ezeknek fingjuk nincs mi merre, de beleugatnak.

Az egész motoros kultúra szemen köpése…hogy fog kinézni ezután pl egy chopperes? Vagy akár bárki?

Bohócot csinálnak az emberből, beleszólnak hogy öltözzön….

Ez már nem a ‘kötelező a bukósisak’ szint…

Volt a franciáknál ez a csador téma, na ez nekem kb olyasmi..

Tényleg már csak a kitámasztókerék hiányzik…

 

 


Moto Guzzi -

 10X15 cm es felület szanaszét a ruházaton, és ez menyivel növeli, a láthatóságot, mivel ellenőrzi az illetékes. Biztos majd írnak ki egy tendert ennek a feladatnak a megoldására, mint itthon szokás. Úgy látszik a régi demokráciákban is a még egy bőr lehúzása a lényeg.


CJKrisz -

Emberek, tényleg ennyire egetverően nagy dolog az, hogy hogy fogok kinézni a motoron? Komolyan ez a legnagyobb ellenérv? Nem tűnik fel, hogy az emberek 99%-a magas ívben xarik arra, hogy a motoros hogy néz ki a motorján? Aki meg a saját maga boldogságára akar jól kinézni (vagy legalábbis azt hiszi, hogy jól néz ki) az ne motorral járjon, hanem Bentley-vel és viseljen Armani öltönyt. Aki egy kicsit is törődik a saját biztonságával, az már régóta önszántából is felveszi a „kukásmellényt”, nem kell kötelezni rá. A sisak alatt sem látszik se a drága napszemcsi, se a menő séró. Pedig a kettő kombinációjával különösképpen jól lehet kinézni…


Előző bejegyzés

Újabb bajor dicsőség

2012. január 19., csütörtök
Elismerés

Következő bejegyzés

Szabadesés motorral: ez a G-Impact

2012. január 20., péntek
Versenysport

Ezeket olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

2025. december 13., szombat

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt