Úgy tűnik október végképp a kémfotók, szivárogtatások és előzetes információk hónapja lett a motoros világban. A novemberi EICMA előtt három héttel a Yamaha is egy fontos bejelentést tett: az elmúlt években jelentős népszerűségnek örvendő maxirobogója, az XP500 T-MAX a következő modellévre megújul. A 2001-ben utakra került masina második generációjára viszonylag sokat kellett várni, a frissítés a 2008-as modellévben történt meg. A típust övező „hype” nem alaptalan, olyan technikai megoldások találhatók a masinán, amelyek a kategórián is túlmutatnak. A “mindennapokban és hosszabb kirándulásokon, túrákon is jól teljesítő”, vagy a “sportos teljesítmény” szlogenek a T-MAX esetében nem csupán üres marketinges szóvirágok.
A T-Max, ha nem is egyeduralkodó saját kategóriájában, de népszerűsége figyelemre méltó. A verseny azonban nem áll le, a jelenlegi konkurencia modellfrissítései mellett új vetélytársak érkezése is napirenden van. Azt, hogy a Yamaha hogyan készül a jövőre, egyelőre még nem tudhatjuk, a teaser részletekben nem bővelkedik, csak az ilyenkor szokásos étvágygerjesztőnek szánt hangzatos ígéretek tűnnek fel a beharangozóban. A videó tanulsága szerint a további részletekre november 7-ig várnunk kell.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »