Kémfotó vagy szivárogtatás – végül is mindegy, a lényeg a tartalom. A szaksajtóban megjelent pletykák már korábban vizionálták egy BMW R-GS konkurens Triumph modell érkezését. A válság ellenére jól teljesítő angol cég sikerének titka az elkötelezett hazai vásárlóközönségen túl a folyamatos megújulás. A Triumph vonzó motorokkal rendelkezik, azokat szinten tartja a modellfrissítésekkel, illetve az aktuális trendeknek megfelelő modelleket vezet be.
Ha hihetünk a pletykáknak, a háromhengeres 1200 köbcentiméteres masina nem a teljesítményre lett kihegyezve, jóval inkább a minden fordulaton jól kezelhető erőforrás volt a cél. Magyarán várhatóan ez az erőforrás is egy meglévő blokk (az 1050-es?) átalakításával, a löket megnövelésével készült, akárcsak a kistestvér, a Triumph Tiger 800 és 800XC modellek szíve. Az egyik, a márkához kapcsolódó internetes fórumon felbukkant a motor vélt neve is, a jól hangzó Explorer felfedezőt jelent, ami tovább erősíti a feltételezést: ez egy valódi „GS” konkurens lesz. A pletykák szerint 130 lovas erőforrással szerelt, a kistigrishez hasonló masina debütálását a szakma a novemberi EICMA-ra várja.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Mai info: Tiger Explorer lesz a neve (1200 nélkül), 137 lovas lesz, ABS, többféle gyújtástérkép, bemutató: okt. 24.
No, majd meglátjuk…