Különösebb újdonságot a gép igazából nem jelent, hiszen már a két hete kiadott első fotókból is rengeteg következtetést le lehetett vonni, illetve a kiszivárogtatott, nem hivatalos információk is részletesen leírták motor technikai jellemzőit. A beharangozott 132 lóerős csúcsteljesítmény nem csak csali volt, tényleg ennyit tud a masina. Ennek a viszonylag magas értéknek az elérésében a nagy kompressziónak is szerepe van: a korábbi Ducati modellekhez képest kevesebb karbantartást igénylő 11°-os Testrastretta blokk összesen 849 köbcentiméteres hengerei 13,2:1 kompresszióval dolgoznak, amit egy sportmotor is megirigyelhet. A bolognai mérnökök ráadásul átalakították a teljesítmény-leadást, az utcai változat a supersport őssel szemben jóval lineárisabb.
A korábbi híreknek megfelelően a futómű viszonylag szerény, bár ezek az elemek is simán elmennek egy gyári állapotú sportmotoron. A 24,5 fokban döntött villa 43 milliméteres Marzocchi teleszkópokból áll, a hátsó csillapításról pedig egy Sachs központi rugóstag gondoskodik. A rugóutak egységesen 127 milliméteresek, és mindhárom rugózó tag teljes állíthatósággal rendelkezik. A 199 kilogrammos menetkész tömeg, annak jó elosztása a tengelyek között, a kiegyensúlyozottság, a lineáris teljesítmény-leadás, a minőségi futómű mind-mind pozitív benyomást kelletettek a szerencsésebb újságírókban, akik a héten megtartott sajtóeseményt követően már ki is próbálhatták az új masinát.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Mintha kemény lenne, mintha kemény lennék…
“átalakították a teljesítmény-leadást, az utcai változat a supersport őssel szemben jóval lineárisabb” –> lineáris = unalmas. Mért nem indul meg, mint egy vadállat. Mint a palotapincsi szöges nyakörvvel, meg felbozolt szőrrel: ”Én bizony harci kutya vagyok!!!!”
Amit nem írtatok: ”Ducati Traction Control kipörgésgátló” –> Na ettől lesz igazán harcos a “FIGHTER”. Nehogy megforogjon az a hátsó gumi!!! A Streetfighternek sose volt lételeme a gumifüst:-)))) Egykerekezésgátló nincs rajta???!
Hagyjuk már…
“lineáris = unalmas” Mivan???
“Mért nem indul meg, mint egy vadállat” – megnézted a második videót?
DTC – kikapcsolható
“Egykerekezésgátló nincs rajta???!“ - megnézted a második videót?
“Kikapcsolható” – Egy Hofi-idézet ehhez:
“Ma eltűrik, holnap támogatják, de én nem várom meg míg kötelező lesz!”
Unalmason azt értem, hogy olyan, mint egy villanymotor. Mint a Suzuki B-King is volt, 180-lóval (nem 130-cal), másfélszer ekkora blokkal, meg nyitott Bódis rendszerrel is. Öregembereknek, őszhalántékú, visszatérő rockereknek van kitalálva az is. Legyen kemény, de ne annyira…
Nézzen ki agresszívan (B-Kingen pl autómotorháztetőnyi tank van), de legyen kezes bárány…
Én elhisezm, hogy ezzel lehet piacot bővíteni, de ez már csak látszata a korábbi világnak.
A streetfighter eredetileg egy lebontott supersport. Mára pedig egy felpimpelt, lebutított/lebutítható naked-et jelent. Ducati számára legalábbis…
“Öregembereknek, őszhalántékú, visszatérő rockereknek van kitalálva az is. Legyen kemény, de ne annyira…”
Azért megnézném mit kezdenél vele ha olyan karakterű lenne mint amit szeretnél….de biztos könnyen “kimotorozod”…180 ló unalmas…hagyjuk már.
Persze ha eldobnád akkor meg “kijöttek elém”….
“Én elhiszem, hogy ezzel lehet piacot bővíteni,”
Pontosan, a te igényed nem mérvadó mert kevés ember (valós) vágya..
Vegyél 2T aztán nyit a power kanyarban és jöhet a “móka”…
Remélem azért érzed az általad leírtak nonszensz mivoltát.
“ez már csak látszata a korábbi világnak” – mégis a tér-idő-kontinuum melyik pontjára menjünk vissza, hogy szerinted jó világ legyen?
“A streetfighter eredetileg egy lebontott supersport.” Ja, csak nem lebontott, hanem átalakított. A motor pedig eredetileg ez.
Lehet a kákán csomót keresni, meg höbörögni a “fennálló” problémák miatt, de sok értelme egyiknek sincs. Az ilyen jellegű igényekben az a legviccesebb, hogy ha megkapnád, amit akarsz, akkor a.) egy idő után meg az nem tetszene, és valami szelídebbet akarnál – ha másért nem, mert megöregedtél, b.) az nem tetszene, hogy más is megkapja ugyanezt, c.) nem tudnál mit kezdeni vele, hogy egy barátod/rokonod meghalt, amikor nem volt elég kemény legény egy nem “unalmas” motor vezetéséhez.
“Szerintem így a jó, minden más hülyeség, megalkuvás, minden csak visszafejlődik.”, “mer’ az a férfi…”, radikálisok – LMAO 🙂
“Unalmason azt értem, hogy olyan, mint egy villanymotor. Mint a Suzuki B-King is volt, 180-lóval(nem 130-cal), másfélszer ekkora blokkal, meg nyitott Bódis rendszerrel is.”
“Öregembereknek, őszhalántékú, visszatérő rockereknek van kitalálva az is”
1.Ami a B-king-et illeti gondold át még egyszer,mert vagy az összes tesztelő hülye(tegnap épp Dodor “unatkozott” rajta fülig érő szájjal),vagy Rossi és Stoner hozzád jár különórát venni.
2.Egy 132le-s,199kg-os Ducati szerinted nyugger rokker papáknak való?
Akkor Lorenzo és Pedrosa is sorban állahat nálad különórákért.
God O.S.!
Teljesen igazad van. Csakhogy az emberek fejben tartanak itt. S bevallom, a hétköznapokban utálom azokat, akik úgy közlekednek, mint ahogy fejben gondolkodom a jó motorozásról.
Én már leszoktam róla. Korábban előfordult, hogy el-elvesztettem a fejem. Most már csak ritkán megyek bele rizikós helyzetekbe. Egyrészt tudomásul vettem, hogy mindig van egy gyorsabb, másrészt szeretnék épségben hazaérni. (Ugyan nem vagyok egy KRESZ hírdető, csak próbálok épségben motorozni.)
S a csupasz motorok amúgy sem a féktelen száguldásról szólnak, noha képesek rá! S, hogy az Olaszok épp “Streetfighternek” nevezik a naked masinájukat, nem azt jelenti, hogy mindenki stoppie-t csinál vele a lámpánál.
magamban azt röhögöm h. február huszonakárhányadikán mindenki nézi az időjáráselőrejóslást.a két kiálló olajtartival elég vicces egy gép,ők tudják.kinek ez kinek az.ne bántsátok egymást.ne legyetek “autós idióták”