Bemutatták a Ducati Streetfighter 848-at

Debütálás
2011. szeptember 30., péntek - TeeJay

A bolognaiak a héten bemutatták a sajtó képviselőinek legújabb utcai harcosukat, a Streetfighter váz és a 848 blokkjának összeházasítását. Képek, videók.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (8 hozzászólás)

godofspeed -

Mintha kemény lenne, mintha kemény lennék…

“átalakították a teljesítmény-leadást, az utcai változat a supersport őssel szemben jóval lineárisabb” –> lineáris = unalmas. Mért nem indul meg, mint egy vadállat. Mint a palotapincsi szöges nyakörvvel, meg felbozolt szőrrel: ”Én bizony harci kutya vagyok!!!!”

Amit nem írtatok: ”Ducati Traction Control kipörgésgátló” –> Na ettől lesz igazán harcos a “FIGHTER”. Nehogy megforogjon az a hátsó gumi!!! A Streetfighternek sose volt lételeme a gumifüst:-)))) Egykerekezésgátló nincs rajta???!

Hagyjuk már…

 


TeeJay -

lineáris = unalmas” Mivan???

Mért nem indul meg, mint egy vadállat” – megnézted a második videót?

DTC – kikapcsolható

Egykerekezésgátló nincs rajta???!“ - megnézted a második videót?


godofspeed -

“Kikapcsolható” – Egy Hofi-idézet ehhez:

“Ma eltűrik, holnap támogatják, de én nem várom meg míg kötelező lesz!”

Unalmason azt értem, hogy olyan, mint egy villanymotor. Mint a Suzuki B-King is volt, 180-lóval (nem 130-cal), másfélszer ekkora blokkal, meg nyitott Bódis rendszerrel is. Öregembereknek, őszhalántékú, visszatérő rockereknek van kitalálva az is. Legyen kemény, de ne annyira…

Nézzen ki agresszívan (B-Kingen pl autómotorháztetőnyi tank van), de legyen kezes bárány…
Én elhisezm, hogy ezzel lehet piacot bővíteni, de ez már csak látszata a korábbi világnak.

A streetfighter eredetileg egy lebontott supersport. Mára pedig egy felpimpelt, lebutított/lebutítható naked-et jelent. Ducati számára legalábbis…

 


 


Helmets on -

“Öregembereknek, őszhalántékú, visszatérő rockereknek van kitalálva az is. Legyen kemény, de ne annyira…”

 

Azért megnézném mit kezdenél vele ha olyan karakterű lenne mint amit szeretnél….de biztos könnyen “kimotorozod”…180 ló unalmas…hagyjuk már.

Persze ha eldobnád akkor meg “kijöttek elém”….

 

“Én elhiszem, hogy ezzel lehet piacot bővíteni,”

 

Pontosan, a te igényed nem mérvadó mert kevés ember (valós) vágya..

Vegyél 2T aztán nyit a power kanyarban és jöhet a “móka”…

 


TeeJay -

Remélem azért érzed az általad leírtak nonszensz mivoltát.

“ez már csak látszata a korábbi világnak” – mégis a tér-idő-kontinuum melyik pontjára menjünk vissza, hogy szerinted jó világ legyen?

“A streetfighter eredetileg egy lebontott supersport.” Ja, csak nem lebontott, hanem átalakított. A motor pedig eredetileg ez.

Lehet a kákán csomót keresni, meg höbörögni a “fennálló” problémák miatt, de sok értelme egyiknek sincs. Az ilyen jellegű igényekben az a legviccesebb, hogy ha megkapnád, amit akarsz, akkor a.) egy idő után meg az nem tetszene, és valami szelídebbet akarnál – ha másért nem, mert megöregedtél, b.) az nem tetszene, hogy más is megkapja ugyanezt, c.) nem tudnál mit kezdeni vele, hogy egy barátod/rokonod meghalt, amikor nem volt elég kemény legény egy nem “unalmas” motor vezetéséhez.

“Szerintem így a jó, minden más hülyeség, megalkuvás, minden csak visszafejlődik.”, “mer’ az a férfi…”, radikálisok – LMAO 🙂


XYZ -

“Unalmason azt értem, hogy olyan, mint egy villanymotor. Mint a Suzuki B-King is volt, 180-lóval(nem 130-cal), másfélszer ekkora blokkal, meg nyitott Bódis rendszerrel is.”
“Öregembereknek, őszhalántékú, visszatérő rockereknek van kitalálva az is”

1.Ami a B-king-et illeti gondold át még egyszer,mert vagy az összes tesztelő hülye(tegnap épp Dodor “unatkozott” rajta fülig érő szájjal),vagy Rossi és Stoner hozzád jár különórát venni.

2.Egy 132le-s,199kg-os Ducati szerinted nyugger rokker papáknak való?

Akkor Lorenzo és Pedrosa is sorban állahat nálad különórákért.


 


p.tom -

God O.S.!

Teljesen igazad van. Csakhogy az emberek fejben tartanak itt. S bevallom, a hétköznapokban utálom azokat, akik úgy közlekednek, mint ahogy fejben gondolkodom a jó motorozásról.

Én már leszoktam róla. Korábban előfordult, hogy el-elvesztettem a fejem. Most már csak ritkán megyek bele rizikós helyzetekbe. Egyrészt tudomásul vettem, hogy mindig van egy gyorsabb, másrészt szeretnék épségben hazaérni. (Ugyan nem vagyok egy KRESZ hírdető, csak próbálok épségben motorozni.)

S a csupasz motorok amúgy sem a féktelen száguldásról szólnak, noha képesek rá! S, hogy az Olaszok épp “Streetfighternek” nevezik a naked masinájukat, nem azt jelenti, hogy mindenki stoppie-t csinál vele a lámpánál.


magyarmotoros -

magamban azt röhögöm h. február huszonakárhányadikán mindenki nézi az időjáráselőrejóslást.a két kiálló olajtartival elég vicces egy gép,ők tudják.kinek ez kinek az.ne bántsátok egymást.ne legyetek “autós idióták”


Előző bejegyzés

Életmentő kacat

2011. szeptember 29., csütörtök
Kiegészítő

Következő bejegyzés

Feltámad egy legenda

2011. október 03., hétfő
Versenysport

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt