Bemutatkoznak a Harley-Davidson 2012-es újdonságai: te is kipróbálhatod!

2012
2011. szeptember 23., péntek - Macko

Testközelből csodálhatják meg az amerikai legenda rajongói a legújabb H-D modelleket. Sőt, tesztvezetésre is fel lehet iratkozni!

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (8 hozzászólás)

TeeJay -

Ebből a stílusból nekem elég a Sons of Anarchy. 🙂 Hm, meg kellene már nézni az S4E03-at…


Moto-Cat -

Én a 883-as Iron-t úgy kipróbálnám!!!


XYZ -

Nem az én világom egy 320kg-os(omg) csicsás batár,de a  “motor kinézetű”  kis HD-k bejönnek(Iron 883,1200X).

Mondjuk azok is sárnehéz dögök,mert kb.a bazi nagy 1600-os MT-01 súlyát hozzák.

 


TeeJay -

Csakhogy az MT megfelel a motor európai definíciójanak. Egyszerűsítve: lehet vele kanyarodni… =:-)


Moto-Cat -

Az MT-vel kanyarodni? Nem tudom. Én mindig úgy éreztem, hogy bele kell birkózni a kanyarba. És ha már sikerült, akkor le lehet tenni lábtartóig. De addig… Szerintem túl nehéz a kanyargáshoz.

A HD-ket pedig alapból nem kanyarvadász lelkiállapotú egyéneknek készítik.


baron -

Nekem bejön a Switchback. Meg a SOA is, az említett rész már megnézve… Ami pedig a kanyargást illeti, nyilván nem sportmotorok vagy supermotok, de eszméletlen jót lehet velük motorozni, akár kanyargós úton is. Lásd nemrég faaker see-i találkozó.


TeeJay -

Nekem nem voltak ilyen gondjaim az MT-vel (számos más “apróság” zavart inkább). Mondjuk én alaphangon 100 kg vagyok. 😉

Nyilván nem egy izgága középkategóriás sportmotor, de simán ívre lehet tenni, és ahogy írtad is, megy rajta mintha sínen húznák. Nem kötözködés, de véletlenül nem volt kockás a hátsó gumi? A 150 Nm meg a 240 kg zabálja a fekete matériát…


Moto-Cat -

Ahogy írtam is, nem arról van szó, hogy nem lehet, csak nehéz egy dög. Magasabban van a súlypontja, mint az általam megszokott motorokénál. Így nem olyan könnyű átdobni egy váltott kanyarban. Nagyon jó volt menni vele, de azért valahol kicsit féltem tőle. Anno, mikor kijött, nagyon megtetszett. De így próba után biztos vagyok benne, hogy magamnak nem vennék. Egyébként a gumma nem volt kockás, nem is engedték volna használni. Szóval jó motor, de én kicsi vagyok, ekkora vassal nem bírok.

Ellenben egy kisebb HD-t elterelgetnék, ha futná rá a büdzséből. Persze semmiképpen nem válték meg a japán vasaimtól, de úgy egy sokadik motornak… 🙂 bevállalnám!


Előző bejegyzés

Dokumentumfilm a motoGP-ről: A leggyorsabb

2011. szeptember 23., péntek
Film

Következő bejegyzés

Megérkezett a jubileumi Honda Fireblade

2011. szeptember 26., hétfő
Újdonság

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt