A kétkererű gépjárművek legnépszerűbb példányai a robogók, a városi közlekedés igáslovai, amelyek a mediterrán tájakon, különösen Olaszországban népszerűek. Nem véletlen, hogy a BMW legújabb próbálkozásának, a bajorok tesztelés alatt álló maxirobogójának friss képei ismét az olasz sajtóban tűntek fel. A szegmens zászlóshajóinak tekinthető maxirobogók nagy hengerűrtartalmuk miatt persze jóval szélesebb körben alkalmazhatók, teljesítményük és komfortjuk miatt pedig még sok autós figyelmét is felhívják magukra.
Az egyre népszerűbb kategóriában nagy meglepetésre a bajorok is versenybe szállnak a vásárlók kegyeiért. A tavaly bemutatott Concept C után az idei EICMA-ra várhatjuk a piacérett modell bemutatását. A korábbi „kémfotón” és a fenti képeken szereplő masina között apró különbséget a tükrök és az irányjelzők elhelyezése jelent. Arról, hogy nem az elektromos tanulmányt láthatjuk, a motor alján és jobb oldalán elvezetett kipufogó árulkodik. Az olasz motoblogon megjelent jó minőségű, részletes képek önmagukban is figyelemre méltók, ami nyilván jól jön a BMW-nek a közelgő bemutató előtt. A bajor motorok árfekvését figyelembe véve a masina ára nyilván nem lesz éppen alacsony, sokak szerint a jelenlegi éllovas Yamaha T-Max-nál is többe fog kerülni. Általában a magas ár nem a legjobb vevőcsalogató, de a sznobhatás miatt az még előny is lehet.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Rendszám nélkül ötvenesként használhatom majd?
Nem-nem, rendszám kell rá. Persze szlovák…