Ha hihetünk a képnek, akkor az angolok sportmotorja hamarosan egy újabb jelentős frissítés elé néz. A 2006-ban kiadott modell (bár a sportmotorok elitklubjához tartozik) nem követte a japán konkurencia gyakorlatát, komoly változásokon nem esett át az elmúlt években. Egyetlen érdemi modellfrissítésére 2009-ben került sor, ekkor a beépített teleszkópokat illetve fékeket cserélték le az angolok. Az erőforrás és a nyomatékváltó azonban változatlan maradt, bár a masina az új gyújtástérképnek hála egy lóerővel erősebb lett.
Néhány hete jelent meg az első hír a motor megújulásáról, amelyet néhány rossz minőségű fényképpel támasztott alá az MCN. A fent látható, első értékelhető kép egy motoros fórumon látott napvilágot először, további információk nélkül. Mindenesetre a kép alapján úgy tűnik, az angolok áttervezték a kipufogórendszert, az alul elhelyezett dob miatt pedig a hátsó segédváz is megújult. Új a lengőkar, és az idomok is minimális eltérést mutatnak. A váz látható része azonban változatlannak tűnik. Az erőforrást érintő módosításokat korai volna megtárgyalni, annak ellenére, hogy a kuplungkosár deklije és a főtengely fedele sem egyezik a jelenlegi modellével. A hamarosan piacra lépő MV Agusta F3 nyilván fejlesztésre sarkallta az angol mérnököket. Egyelőre több információ nem áll rendelkezésre, de a konkurencia terveit figyelembe véve elképzelhető, hogy a motort már az idei EICMA-n bemutatják az angolok.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »