Ez a kategória a régebbi metrikus gépeket váltotta le, létrejöttében kulcs szerepet játszik az egyedi átépítésekben (újra) egyre divatosabb café racer irányzat.
A gépekről további információk az AMD honlapján érhetők el.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Megírtátok ugyanazt a cikket, mint a Totalbike:-)))
Csak rövidebben, meg jobb képekkel. (Mindkettőért pirospont.)
De nem értem, mért kell ezeket a vasakat becsmérelni.
Ezeknek ez a szerepük. Értelmetlen vágyálomnak, meg túlidelizáltnak lenni.
Manga meg Hentai nélkül sem lenne ugyanaz a világ.
Pedig valóságtól elrugaszkodott mindegyik.
Arra a kérdésre válaszolnak csak, milyen lenne, ha az ember hagyná szabadon szárnyalni a fantáziáját, és nem lennének (vagy csak jelzésszerűen) fizikai, meg racionális korlátok.
Ne felejtsük el, hogy az egyetlen “használhatóságot” előíró követelmény ezeken a versenyeken, hogy a vas saját lábán, önerőből kell, hogy beguruljon a nagyérdemű elé, mint amolyan mozgó kiállítási tárgy.
Igenis szükség van ezekre az olykor értelmetlennek és többnyire használtatlannak tűnő épített vasakra, mert új kapukat nyitnak, irányt mutatnak a fejlesztéseknek.
Kellenek ezek a szétszabott szétvarrt motor-mangák, hogy legyen az embernek miről meg a “hová”-ról álmodozni.
Aztán hogy nem mind a “követendő” irányba mutat, az meg az evolúció törvénye.
Ezek közt a “motor-mangák” közt sem csöcsös-segges dugipofi mind, kismacska szemekkel, vannak közte minősíthetetlen Geronazzo Máriák is…
Nekem személy szerint a sorrend így képek alapján:
Son of a Gun
Gold Yamaha
A fekete cross-kerekes förmedvény
És ami használható is lenne – Slugger
(Csak letakarítani ne kelljen:-)))))
Még gondolkozok rajta, hogy szervezzek-e egy alternatív motorépítő VB-t, amiről sem a totalbike, sem más magyar vagy külföldi motor lap nem, kizárólag csak az Onroad írhat… LoLz.
Rövidség? Ezeknek a gépeknek a megjelenése számít (az meg esztétika részben szubjektív), a technika pedig többnyire szóra sem érdemes – még a performance custom is a csicsáról szól. Lehetne ódakat zengeni, hogy pl. a Son of a gun mindössze 9000 dollárból készült, nyilván mindegyiknek megvan a története, de annyira nem tartom fontosnak egyiket sem.
@TeeJay: Helyesbítek. Nem a cikk ugyanaz, hanem csak a felhangja. És arra reagáltam…
Az ötleted nem rossz különben: Magamutogatóverseny inkognitóban:-))))
@TeeJay: Hogyan is kezelnétek azt a “VB-t”, mikor a már megkapott motorépítős anyagot sem akarjátok(?), tudjátok(?) felhasználni. Pedig más média talán boldog lenne egy ilyen tartalomtól… Vagy tévedek, nincs is igénye az olvasóknak egy motor építéséről olvasni?
(már rendelkeztek 15 résznyi anyaggal…én egy csomó ígérettel)
Majd telefonon is elnézést kérek, ez nem TeeJay hibája, csak az enyém.
Sajnos most tesztszezon van, és egyszerűen nem jutok hozzá. De az utolsó karakterig és fotóig meg fog jelenni minden, vagy ne legyen Macko a nevem!!!
Srácok, mért nem ülünk le beszélni erről a cikkírásról? Ha a motorépítős témákra nincs időtök, nem baj, engem pont ez érdekel.
Danival már leveleztünk korábban arról, hogy írnék ide Nektek, ha kell az anyag. Elérhetőségeim tudjátok. Kimotorozok hozzátok valamelyik este, aztán megdumáljuk, merre az arra.
Lehet, hogy egy jó Faaker See motorostalálkozós cikk is kinéz. Már megvan rá a szabim:-))))
(Így a nagy plénuim előtt írom, mert most nincs becopyzni mindent a gmail-be…)
TeeJay-től én is kérem. Csak felhasználtam szavait a darázsfészek megpiszkálásához…