Még 2009-ben merült fel először, hogy a francia motoros csendőrök a tradíciókkal szakítva munkájukhoz illő modern védőruházatot kapnak. A lovassági múlt egyik negatív következménye volt, hogy a rend kétkerekű őrei hátaslovak megüléséhez jobban illő holmikban motoroztak, ami az alkalmazott motorok, a képzés és egyéb technikai berendezések ellenére kontinensünkön az egyik leginkább elavult szervezetté tette a francia csendőrség motoros alegységét. A számtalan megszorítás, létszámcsökkentés után most úgy tűnik, az új védőfelszerelések végre megérkeztek a csendőrökhöz – a Tour de France 16. napján legalábbis már az új felszerelésükben tűntek fel a rend motoros őrei.
Az ing, lovassági nadrág illetve csizma kombót váltó ruházat légzsákos, amely felfújódása után a nyakat, a gerincet és a hasat is védi, illetve az aszfalton csúszást négy másodpercig bírja. A téli- illetve nyári kabát kivehető vízálló béléssel rendelkezik, így az időjárás viszontagságaitól is óvják viselőiket. Mind a kabátok, mind a protektoros nadrág láthatósági csíkokkal vannak ellátva, és megfelelnek a motoros védőfelszerelésekre vonatkozó európai ajánlásoknak. A ruházatot a Leo Minor, a félhosszúságú motoros csizmát pedig az Adda Joly fancia cég gyártja. A csendőrők védőfelszerelését a tavaly megrendelt Schuberth C3 sisakok teszik teljessé.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »