Bill Warner saját világcsúcsát döntötte meg: a nyitott motorkerékpárok kategóriájában eddig is ő volt a világ leggyorsabbja 445,76 kilométer/órás sebességével. Most azonban a NASA űrsikló-programjának lezárultával úgy érezte, valamit le kell tennie az asztalra (bocsánat: aszfaltra!), így eddigi eredményére rátett egy lapáttal.
A wimaumai illetőségű halász és tengerbiológus a Limestone-ban található légierő-bázis 2,4 kilométeres kifutóján múlt vasárnap áttörte a 300-as csúcsot (mérföld/órában): 311,94-el, azaz 499,104 kilométer/órával száguldott.
Játékszere egy saját fejlesztésű, Hayabusa-alapokra épített jármű, amelynek legnagyobb teljesítménye metanolos üzem és turbófeltöltés segítségével 1000 lóerő felett van. A gép tömege 266 kilogramm, hossza pedig 2’438 milliméter – ezek alapján akár egy normál motor is lehetne…
A hír apropója az új rekordon kívül a használt kerekek fajtája volt, ugyanis a BST által fejlesztett tisztán szénszálas felniken feszültek a gumik. Az első normál méretű (120-as szélességű), a hátsó 240-es.
Volt vér a pucájában, annyi bizonyos!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Majdnem megvolt az 500km/h. Na majd legközelebb megtolom hátolról 499-nél a GS-el. 🙂
De milyen gumi az, ami ezt kibírja?
A gumi típusát nem írták, csak annyit, hogy az is speciális volt. Igazság szerint a felnis cég reklámjának volt kihegyezve az eredeti anyag, igyekeztem kihámozni belőle a lényeget.
A gumit az asszony kérdezte, én csak beírtam. 🙂
Nem is értem, mért:-)))
Nem nagy titok, hogy messze a legjobban tuningolható motorkerékpár-erőforrás.
De ezzel együtt sem egyszerű a pontosan ugyan meg nem adott, csak sejtetett teljesítmény-adat: több mint 1000 lóerő…
proba hozzaszolas