Első képek a Suzuki új kalandmotorjáról

Ízelítő
2011. június 09., csütörtök - TeeJay

A korábbi pletykák megerősítést nyertek, a Suzuki új modelljéről már a nagyközönség is értesülhet. Íme az első vázlatok a hamamatsuiak új kalandmotorjáról.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (22 hozzászólás)

Kalpeti -

2004 óta motorozok. 2004 óta 650-es VStrom-om van. Volt egy kényszerű csere VStrom-ról VStromra, miután egy elmebeteg R1-es pilóta kiütötte alólam az elsőt. Néhány év alatt kialakult bennem az igény, hogy jól esne, ha a motorom egy kicsit erősebb lenne, egy kicsit jobb fékekkel. Persze mindemelett tartsa ne legyen drágább a mostaninál. Na ezt várom el kb az új VStromtól 🙂


toncsi64 -

Nem nagyon vagyok képben a Suzuki jelenlegi motorpalettájával. Van olyan blokkjuk ami esélyes és értelmes választás lehetne a beépítésre ?


TeeJay -

Öööö – miért kell csak a jelenlegiben gondolkodni? A V2 literteljesítménye egyébként sem egetverő, azt nagyobb értemle van 800-ig furni, mint a sornégyeket (najó, 600 sornégyből meg a nyomaték hiányzik).

Ha az új modell is piacon marad annyi ideig, mint a régi, simán kitermel egy teljesen új fejlesztésű, csak ebben a típusban használt blokkot is.


TeeJay -

Nem kötözködök, érdeklődök.

A Tiéd mennyit eszik (milyen tempóval, terheléssel…), mekkora a tankja? Haverom 1000-es SV-je jó étvágyú és kicsi a tank.


XYZ -

A “nagy” Storm fejlesztett blokkja  szerintem jó lenne.

 


toncsi64 -

Sajna nem egy “tankbavisszatermelős” darab. Jellemzően 6-7 között, úgy hogy nem bántom, nyugodt túratempóval közlekedem. Értelemszerűen kint a kevesebb, bent a városban (Pest) pedig a több. Egyébiránt ebből a szempontból (is) jobb választás a “kistesó”. Mondjuk az tény, hogy 2 emberrel+csomag sem vette észre az emelkedőket és érdekes módon akkor sem ment feljebb a fogyi.

Lemaradt. A tank 22 literes.


toncsi64 -

Szerintem az biztosan nem lesz, hiszen akkor azt már megléphették volna és nem kellett volna “kivonni” a forgalmazásból a gépet. Inkább előfordulhat, hogy egy már létező, a szükséges paramétereknek megfelő blokkot tesznek bele. Ez a megoldás ráadásul költséghatékonyabb is lenne, ami manapság fontos szempont. Ezért kérdeztem a tájékozottabbaktól, hogy van e ilyen a “polcon” ?


XYZ -

Nincs a polcon semmi más bevethető a suzukinál.Amúgy az említett blokkon is reszelni kéne mert már nem felel meg a követelményeknek,

Új blokkot jelen gazdasági helyzetben a suzuki nem fejlesztett szerintem.De majd kiderűl mit alkottak.


Kalpeti -

800-ra felfúrt V2-es? Az jól hangzik 🙂


TeeJay -

Tetess bele egy powercommandert. Ilyen benzinárak mellett kb. 10000 km alatt visszahozza az árát, 15e alatt meg a mérés költsége is visszajön. Meg lesz a feneked alatt egy jobban reagáló élvezetesebb, takarékosabb vas.


toncsi64 -

Jövő héten viszem a gépet a szerelőmhöz és mint kiderült a GiPro fokozatkijelzőmben is van valami beállítási lehetőség amitől javulhat a moci használhatósága.


TeeJay -

Egy egyszerű fokozatkijelző erre nem képes.


toncsi64 -

Nyílván nem olyan komoly beavatkozást csinál mint egy PowerCommander, de állítólag észrevehető a javulás. Ki fog derülni. Ez már megvan csak be kell élesíteni rajta ezt a funkciót. Ha nem jön be, nem történt semmi. Kikapcs és kész.


dani -

 Erősebb lesz, ami jó.

A fékkel biztos csinálnak valamit, ami szintén jó.

Az első futóművön gondolom hangolni fognak, de damping-rod type konstrukció megmarad sajnos, ebben majdnem biztos vagyok.

Bár nagyon szeretném, de szinte kizártnak érzem, hogy előre 17-es kereket tennének. Ennek a motornak nagyon jól jönne szerintem, a felhasználók zöme sokkal többet profitálna a kiskerék előnyeiből, mint amennyit veszt vele.

Nagyon kíváncsi vagyok.


Kalpeti -

Június 13 van, hol vannak a fejlemények?! :)


TeeJay -

Szombaton első dolgom volt a neten, elhiheted. Áttolták jún15-re. Egyelőre…


TeeJay -

Ma van jún15, megnéztem: gyere vissza 22-én…

Gyanítom, hogy tényleg csak a hónap végén lesz ebből valami, ahogy az eredeti hír szólt…


Karesz -

Épp szólni akartam, hogy 15.-e van.

 

i783.photobucket.com/albums/yy113/biccymonster/MOTO-STROM.jpg


zizi -

Az alábbi kép (link) photoshop.

 

Na majd 22.-én………


TeeJay -

Az egy régebbi Stelvio, NTX, ha jól látom.

 

Mindenesetre szerintem a 22. is csak egy újabb teaser időpont. Kérdés, hogy az eredeti hírben szereplő június végi esemény konkrétan mikor is lesz – na majd kb. akkor látunk valami érdemlegeset.

Egyébként az amcsi site-on vannak többet mondó képek, azokat elemezték hozzáértők – ha olyan lesz mint a képeken, akkor ne számítson senki igazi nyalánkságokra…


zizi -

“Egyébként az amcsi site-on vannak többet mondó képek,…”

 

Erről nem tudnál ide tenni egy linket? Előre is köszi

 

Én ezt találtam

http://www.motorcycle-usa.com/639/10242/Motorcycle-Article/Suzuki-Middle-Class-Motorcycle-First-Look.aspx


zizi -

Már ne linkeld be, lassan megjelenik. 🙂


Előző bejegyzés

Összehajtogatható bukósisak

2011. június 08., szerda
Praktikum

Következő bejegyzés

Pastrana, mutatványok, leánykérés

2011. június 10., péntek
Videó

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt