A Virgács becenevű vasparipa ritkán hallgat a „cafe racer” vagy a „streetfigter” becenevekre. Van azonban olyan tulajdonos, aki így szeretné hívni öreg japán vasát még akkor is, ha az eredetileg Viragoként lett anyakönyvezve. A képeken szereplő motor jelentős átalakítást szenvedett el ezért: új tankot, kormányt, segédvázat és ülést kapott.
A jól bevált V2-es erőforrás változatlan maradt, csakúgy mint a kardános véghajtás – így ez a motor azon kevés huligángépek közé tartozik, amelyeken nem kell a lánc ápolásával vesződni.
Ráadásul egészen kevés pénzért meg is válna tőle tulajdonosa, jelenleg az eBay internetes aukciós házban lehet rá licitálni, a licit ezen a linken érhető el. Hogy a döntést könnyebbé tegye, a tulaj egy kis fotó-összeállítást is nyilvánosságra hozott a motorról:
Cimkék:
Még 2010 végén érkeztek az első hírek a motorról, most kijelölték a hivatalos bemutató helyét és idejét.
Elolvasom »A Husqvarna nem csinál titkot belőle, hogy komoly tervei vannak utcai motorok gyártására. Az első videóban az erőforrást ünneplik.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »
Csinos motort faragtak belőle, nekem tetszik!
Hogy milyen szép motort építettek ebből a Virgácsból! Nagyon tetszik nekem is.
Utaslábtartóra pedig azért van szükség, mert ha a borítást leveszik a hátsó ülésről, akkor legyen mire tenni a lábat.
Egészen szép lett,tényleg, csak az a pálcika vékony első teló zavar egy kicsit,de ha ez volt kéznél…
.
Yamahától ugye nem áll messze ez a konstrukció. Ők voltak, akik egyedüliként gyárilag is felvállalták ezt. Az MT-01 tulajdonképp ugyan ez az irányelv. R1 futómű, hozzá egy profi váz, s beletuszkolták az 1700-es power cruiserjük V2-es blokkját.
A koncepció érthető. Legyen egy sportos, de ésszerűen kimotorozható, kordában tartható erejű, élvezetes hangú motor.
Azért ne felejtsük el, hogy az MT előtt ott volt a BT1100 Bulldog.
Igaz az nem volt annyira sportos, de tetszetős gép volt az is.