A Virgács becenevű vasparipa ritkán hallgat a “cafe racer” vagy a “streetfigter” becenevekre. Van azonban olyan tulajdonos, aki így szeretné hívni öreg japán vasát még akkor is, ha az eredetileg Viragoként lett anyakönyvezve. A képeken szereplő motor jelentős átalakítást szenvedett el ezért: új tankot, kormányt, segédvázat és ülést kapott.
A jól bevált V2-es erőforrás változatlan maradt, csakúgy mint a kardános véghajtás – így ez a motor azon kevés huligángépek közé tartozik, amelyeken nem kell a lánc ápolásával vesződni.
Ráadásul egészen kevés pénzért meg is válna tőle tulajdonosa, jelenleg az eBay internetes aukciós házban lehet rá licitálni, a licit ezen a linken érhető el. Hogy a döntést könnyebbé tegye, a tulaj egy kis fotó-összeállítást is nyilvánosságra hozott a motorról:
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Csinos motort faragtak belőle, nekem tetszik!
Hogy milyen szép motort építettek ebből a Virgácsból! Nagyon tetszik nekem is.
Utaslábtartóra pedig azért van szükség, mert ha a borítást leveszik a hátsó ülésről, akkor legyen mire tenni a lábat.
Egészen szép lett,tényleg, csak az a pálcika vékony első teló zavar egy kicsit,de ha ez volt kéznél…
.
Yamahától ugye nem áll messze ez a konstrukció. Ők voltak, akik egyedüliként gyárilag is felvállalták ezt. Az MT-01 tulajdonképp ugyan ez az irányelv. R1 futómű, hozzá egy profi váz, s beletuszkolták az 1700-es power cruiserjük V2-es blokkját.
A koncepció érthető. Legyen egy sportos, de ésszerűen kimotorozható, kordában tartható erejű, élvezetes hangú motor.
Azért ne felejtsük el, hogy az MT előtt ott volt a BT1100 Bulldog.
Igaz az nem volt annyira sportos, de tetszetős gép volt az is.