2012 a változások éve lesz a motorversenyzés csúcsát képviselő GP-sorozatban. A királykategóriában „visszatérnek” az 1000 köbcentiméteres erőforrással szerelt motorok, de talán nagyobb jelentőséggel bír a kétütemű belépő-osztályt, a GP125 kategóriát váltó Moto3 indulása. A japán gyártók már évek óta aspirálnak a kisköbcentis négyütemű erőforrások alkalmazásáért, a Dorna, a motoGP jogtulajdonosa pedig végül kötélnek állt. Így a 2010-ben indult Moto2 után jövőre a legkisebbek is négyütemű gépekkel fognak versenyezni.
A 4T 250-esek egyik legnagyobb szószólója talán a Honda volt, releváns fejlesztésükről már tavaly olvashattunk, s karácsonykor az első videót is megtekinthettük. A Honda a napokban bejelentette az NSF250R hivatalos bemutatójának időpontját és helyszínét. Az eseményre a következő motoGP futamot megelőző csütörtökön, június másodikán délután fél négykor kerül sor a katalán versenypálya paddockja mögötti területen. A masina nem csak a sajtóeseményen fog megjelenni, másnap délután ötkor illetve 5-én, vasárnap délelőtt a 800-asok bemelegítő etapja után a pályára is felhajt vele Alex Crivillé egy-egy demokör erejéig.
Cimkék:
Amikor először láttam, arra gondoltam, hogy le fogom húzni. A második alkalom után már mást gondoltam. Íme a Ducati Diavel TV-reklámja.
Elolvasom »A Yamaha Virago egy sokak által kedvelt, régi ám strapabíró chopper. Van, aki azonban mást lát meg benne. Most egy ilyen vas eladó.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »
Rendben lesz ez a kategória!
Már csak a nagyoknál kéne kitalálni valamit.
+10 versenyző jól jönne még a rajtrácsra.
Én nagyon egyszerűen azt mondanám a gyártóknak, hogy ennyi max. keret amiből le kell tudni gyártani egy motort. Így lehetne csökkenteni a költségeken, és kötelezném a gyártókat hogy amennyire van igény azt gyártsák is le.
Mindenki jól jár:
a nézők közel azonos technikát láthatnak
a verseny kiegyenlítettebb
jóval több induló lenne a versenyeken
több gyártó is be tudna szállni a versenybe