Sportmotor amperszaggal

Elektromos
2011. május 16., hétfő - Macko

Amerika a környezettudatosság melegágya. A sportmotoroké kevésbé, mégis elkészítették az elektromos speedgépet.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (11 hozzászólás)

bogenschutze -

Csak néznek a nagy Amcsi környezettudatosok. csodálják a minőséget.

Mert az is… Nagyon szuper motor. Nekem is ilyen van, és csak dícsérhetem. Sajnos, vagy nem sajnos benzinmotorosban.

Ez egy Hyosung GT650R átalakítása.

És csodálatos motor. 


Macko -

De te mennyivel kellemesebb áron vetted!


bogenschutze -

Sokkal olcsóbban.

Abból a 2,5 millióból ami a két ár között van, jelen benzinárak mellett, úgy 30 évig tankolhatom, és jóval erősebb is a motorom.


alvaro -

Hatótávot nem közöltek? Vagy ezeknél nem számít?

Rég várok olyasmire, amivel túrázni is lehet… nem mintha ilyen áron vennék. Azzal együtt se, hogy a magam részéről én max 10 évet adnék a különbségnek a mai benzinárak és 3 literes fogyasztás mellett, azalatt minden további nélkül belecsorgatom a tankba.

 

Persze az is egy jó kérdés, hogy delejből mennyit eszik ez…


Rotter -

Csak azt nem értem, mi az a tankszerű púp a motoron. Csak azért kell,hogy motornak 🙂 nézzen ki? Másra is lehetne használni azt a helyet, mint pl. Alvaro motorján. 


Moto-Cat -

Mostanában nagyon, de nagyon le vagyok lassulva. Légyszi, magyarázzátok el nekem ezt a mondatot: “Maga a hajtáslánc az acél csővázban teherhordó elemként is funkcionál.”


Macko -

Benzinüzemű járműveknél ez olyan, mint pl. a BMW motorokon: a blokk a teherviselő elem, amelyhez rögzítik az első és hátsó segédvázakat.

Itt klasszikus értelemben véve nincs motorblokk, hanem az elektromos hajtómű és az akkumulátorok egysége által alkotott szerkezet képez teherviselő elemet. Valóban nem pontos a hajtáslánc erre, hiszen az magában foglalhatná a láncos véghajtást is akár (amely nyilván nem teherviselő elem), de jobban nem tudtam megfogalmazni.

Persze robbantott ábrát vagy idom nélküli fotót nem láttam a gépről, így csak az angol leírás fordításaként írtam, hogy így van. Lehet, hogy nem igaz, de a cég ezt publikálja róla.


alvaro -

Rotter: az a hely nagyszerűen alkalmas pakolásra, de ráhasalni marha kényelmetlen, gondolom ezért ilyen egy elektromos speed Nem arra készült, hogy használják (mármint ingázni, túrán, ilyesmi… izé, szóval, na…)


bogenschutze -

Ennek a motornak a váza megtartja magát. Az egy térhálós acél csőváz, és nagyon merev. A váz eleje tartja a kormánycsapágyat, a hátsó részére meg felszerelték a villát a központi rugóstaggal. A blokk nem része a teherhordásnak. A blokk illetve az akkumlátordoboz szerintem a burkolat tartásában kaphat szerepet.


TeeJay -

Csak én látom így, vagy a Hyosung valóban az MVA F4-ből merített ihletet ehhez a géphez. Legalábbis a formaterv szintjén…


bogenschutze -

Ez egy sok éve gyártott kóreai márka. Remélhetőleg Ők lesznek az elsől, akik, szériában gyártják a villamos hajtású és használhatónak tartott motorkerékpárt. Hogy hasonlít valamire? Szerintem nem. Bár minden motor kicsit egy irányba halad mint az autóknál is egyre kevesebb különbséget lehet felfedezni köztük. A villamos hajtás, ha bejönne nekem is kellene, de csak akkor, ha legalább 150 km -t képes egy feltöltéssel elmenni. 


Előző bejegyzés

Motorozás hóban, fagyban, viharban

2011. május 13., péntek
Túrafilm

Következő bejegyzés

Katonai motor modern tartalommal

2011. május 16., hétfő
Retró

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt