Azt hiszem teljesen felesleges volna újból egy cikket írnom a BMW motorgyártó üzeméről, a nemrégiben kiadott videó-sorozatnál úgysem tudnék többet adni. Ami jó negyven éve 400 alkalmazottal, napi 30 motorkerékpárral és évi 12,000 masinával kezdődött, mára már történelem. A motorozás világát érdemben befolyásoló gyártó tavaly 97,076 kétkerekűt gyártott, manapság a kapacitás eléri a napi 510 kétkerekű legyártását, az alkalmazottak száma 1,900. A Berlinben készülő motorokat a világ 130 országába exportálják, mostanra pedig elkészült a 2,000,000. darab berlini bajor telivér. Az ominózus masina “természetesen” egy R1200GS volt, amely egyedi jelzést kapott. A német cég a gépet persze felajánlotta jótékonysági célra, a látványos ünnepség részeként azt átadták René Gurkának, Berlin Partner GmbH igazgatójának. Az eseményen számos prominens vendég, BMW igazgató, no meg persze Chris Pfeiffer is ott volt, aki F800-asával egy streetfighter bemutató keretében az aszfaltra írta a 2,000,000-os számot.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Azért az tetszett, hogy lazán kesztyűben fogott kezet a felsővezetéssel.