Több évnyi fejlesztés után a BMW a 2010-es modellévre kiadta az S1000RR-t, a bajorok hosszú évek óta első csúcskategóriás sportmotorját. A kék-fehérek telivérje számos elismerést kapott, a szaksajtó hivatásos tesztpilótái mind-mind elismerően nyilatkoztak a német sportmotorról. A bajorok számára a superstock kategória világbajnoki címe mellett a legnagyobb elismerést minden bizonnyal az egy hete átvett díj jelenti. Hosszú évek óta gyakorlatilag mindenki kizárólag a japán gyártók gépeire gondolt, ha sportmotorokról volt szó. Exkluzív olasz csodák ide vagy oda, a Gixerek, a Cibberek, az R1 és a Tizedes uralták ezt a kategóriát. Most a négy nagy szülőhazájában a bajorokat méltatták a újságírók. Az SWA értékelésén 2010 legjobbnak bizonyuló motorja az S1000RR lett, a díjat a felkelő nap országában vehette át Ekrem Sak, a BMW Motorrad Japan igazgatója Kohei Ichimotótól, a Young Machine főszerkeszőjétől.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Japánok:
-“Gratulálunk! Remek japán motort csináltatok!”