A legtöbb európai nagyvárosban van egy-egy negyed, ahol a legutolsó divatnak megfelelő ruhákat, kiegészítőket, illetve egyéb luxustermékeket forgalmaznak. Nincs ez másként Olaszországban sem. Személy szerint nekem az a benyomásom, hogy az észak-olaszországi nagyvárosok belvárosai különösen a méregdrága kategóriába sorolhatók. Persze tudom, hogy vannak drágább városok is, ezért az impresszióért csupán az lehet a felelős, hogy itt találkoztam először az igazi luxussal. Ugyan a Ducatit eddig sem kellett félteni, a bolognai kétkerekűek árazása korábban sem volt éppen baráti, de legújabb lépésükkel bizonyosan a fenti ligához csatlakoztak.
A márka történelmére lassan fittyet hányó, azt szinte már csak a marketingben megjelenítő olaszok az AMG-vel történő együttműködésük keretében legújabb üdvöskéjüket, a Diavelt a Mercedes szalonokban is elérhetővé tették Olaszországban. Anno a partneri kapcsolat bejelentésére a Los Angelesi autó-kiállításon került sor, Hayden az amerikai piacra szánt Diavellel gurult be az AMG tuningos C63 mellé. Most úgy tűnik, ez a furcsa termékpárosítás nem csak az amerikai piacnak szól: a Ducati saját hazájában is a német autómárka szalonjaiban értékesíti a saját tradícióihoz egyébként sem illő gépet. A milánói Vittorio Emanuele galéria és a római Piazza San Silvestro szalon talán a két leginkább kiemelkedő helyszíne ennek a furcsa partneri kapcsolatnak. Természetesen a szalonokban a Ducati Corse kiegészítők és hamarosan a Ducati 46 ruházati termékek is megvásárolhatók lesznek.
Cimkék:
A Moto Guzzi idén ünnepli fennállásának 90. évfordulóját. Szeptemberre nagyszabású típustalálkozót szerveznek.
Elolvasom »A hírben szereplő motor két különlegességgel rendelkezik. Egyrészt nagyon harmonikusra sikerült átépítés. A másik az alkotó személye.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A BMW mellé, ugye:-))))
Ha majd ott tartanék, hogy választani kell az R1200C meg a Diavel között…
Nem is tudom.
Hál istennek, nem mostanában tartok ott:-P
Prémium jármű nindkettő és most,hogy a MotoGP csapat főszponzora az AMG ez egyáltalán nem meglepő húzás.Szerintem bejön nekik.
Kevés kivételtől eltekintve furcsállnám, ha a Mercedes-célközönség motort akarna vásárolni. Vagy most majd vesznek? Kezdőmotornak jó lesz…
162 lóval elmegy kezdőmotornak egy AMG mergásnak… LoLz.
Godofspeed!
Ha eladó lesz az R1200C-m vevő lennél rá? Sztem jobban jársz vele használtan, mint az új diavellel! Ha bármi történne vele később, ezt itthon is meg tudják javítani, nem csak a taljánoknál…