A jármű teljes neve: Honda CB450 Cafe Racer Bonita Applebum. Életét 1971-ben kezdte, majd a közelmúltban az eBay-en megszerezte őt egy fiatalember, Pepe Luque. A motor elkezdett átépülni az új tulajdonos keze alatt. Az építés egyik érdekessége, hogy egy kis albérletben ment végbe. A másikra később visszatérek.
Pepe elsőként beszerezte azokat az alkatrészeket, amelyek az általa áhított, CB450 Armadillo-szerű megjelenéshez kellettek. Minden alkatrészt személyesen épített be, majd nekiállt a fényezésnek. Több szempontból is ez volt a legkényesebb része a műveletnek. Egyfelől szeretett volna valódi Armadillo-szerű megjelenést a motornak. A másik ok az, hogy Pepe Luque színvak.
Ezen kisebb hiányossága ellenére ragaszkodott hozzá, hogy saját kezűleg fesse le a motort. Mivel nem látta a színeket, a festékes edényeket családtagjai, azaz barátnője és sógornője segítségével felcímkézték. A feliratokból tudta, mit kell a tank oldalára vagy éppen felső részére fújnia, vagy hogy éppen mi lesz a díszító csík anyaga. Mindezen nehézségek ellenére a mű valóban mesteri lett: semmi fölösleg, egy igazi vérbeli cafe racer. Így aztán megörökítették mozgóképen is a mi épülésünkre:
Pipeburn Video: Bonita from Pipeburn.com on Vimeo.
Cimkék:
A német-olasz márkaházasság újabb fejezetéhez érkeztünk. A Ducati Diavel Mercedes szalonokban vásárolható meg Olaszország-szerte.
Elolvasom »2012-ben a jelenlegi 800-as GP motorokat 1000 köbcentiméteres masinák váltják fel. Ha minden igaz, a Ducati még a héten megkezdi a GP12 tesztelését.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Gyönyörű!
Ha jól emlékszek ez volt az első négyütemű utcai Honda, ami elérte a 100 lovas literteljesítményt.
Instant get.
Ez aztán egy jó kis nem rossz! Nagyon szép lett!
Nagyon szép munka, bár én jobban szeretem a nyersebb irányzatot, ahol inkább a funkció számít és nem a külcsíny. Hori Mester CB400-asa erre jó példa, nagyon szuper kis gépet hozott össze:
http://totalbike.hu/tesztek/2009/09/19/cb400/
Ó, igen. Olvastam a cikket anno. Meg egy másik oldalon a videókat is láttam. Tényleg jó az is. Szeretem a Café Racereket!
jol nez ki, ha tehetnem akkor valami ilyesmi lenne a masodgepem, hetvegekre elmenymotorozni (de hat nincs hova tennem). nekem igazabol az alap is tetszik, atepites nelkul, teljesen gyari allapotban. persze fel ev utan biztos megunnam es elkezdenem atfaragni, mint minden eddigi gepemet 🙂