A Moto Guzzi hivatalosan március 15-én lett 90 éves, 2011-ben ezt az évfordulót ünneplik számos formában. A tulajdonos Piaggio csoport ugyan majdnem teljesen átszervezte a vállalatot, de a szakszervezet és a térség politikai vezetésének nyomására átalakította a Guzzira vonatkozó koncepcióját. Ugyan a szebb napokat megélt cég jelenleg nem képviselteti magát a versenysportban, valamint palettája sem éppen a legváltozatosabb. A Piaggio azonban az újradondolt terveknek megfelelően már beindította a márka revitalizálását. A tavaly őszi kiállításokon bemutatták számos Guzzi modell jelentősen átalakított, frissített verzióját, februárban pedig a legújabb California és V7 Scrambler típusokat prezentálták az arany sas rajongóinak és potenciális vásárlóinak.
A 90 éves évforduló előtt a cég számos formában tiszteleg. Elindították a Moto Guzzi Heritage nevű blogjukat, amelyen a márka történetét, kiemelkedő modelljeit fogják bemutatni, tulajdonosok történeteit fogják megjelentetni, illetve az évfordulóhoz kapcsolódó eseményekről számolnak be. A 2011-es ünneplést az újból megrendezésre kerülő Giornate Mondiali Guzzi, vagyis a márkatalálkozó fogja zárni szeptemberben. Az olaszok történelemben gazdag otthonába, Mandello del Larióba 20’000 „Guzzistát” várnak szeretettel a szervezők. Az esemény keretében hivatalosan is útjára indítják a 2012-es Stelvio 1200 8V-t, az NTX változatot és a Norge GT 8V-t. A sajtóanyag ezen a linken érhető el.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »