Az autó-motor összehasonlításoknak nem sok értelme van, még ha mégoly látványosak is tudnak lenni: az általában ideális időjárási körülmények között lefolytatott „versenyek” csak nagy ritkán kedveznek az autóknak. Az alábbi videóban, amely a legújabb Mercedes-Benz C63 AMG kiadása kapcsán született, a négykerekű benzinfalót egy Ducati 848 Evóval történő kvázi versennyel népszerűsítik az alkotók. A spot a Ducati-AMG együttműködés első igazi közös gyermekének tekinthető, még ha az mégoly virtuális is. Kérdés, hogy mennyi értelme van ennek a kisfilmnek. Nyilván az autó V8-as erőforrásából kifacsart 451 lóerős teljesítmény és a 4,5 másodperces gyorsulás (0-100 km/h) jól hangzik, de a 6,2 literes hengerűrtartalom, és az autó majd 1800 kilogrammos tömege más megvilágításba helyezik a történetet. Ezt a literteljesítményt a motorok már az ’50-as évek közepén elérték, ilyen gyorsulást pedig egy több éves átlagos 600-as utcai motor is fel tud mutatni, nemhogy egy kurrens, 140 lóerős középkategóriás sportmotor. Ez a reklám is jóval inkább egy irigylésre méltó életstílust, egzisztenciát reklámoz, de az tény, hogy azt látványosan teszi. El lehet dönteni, kinek mi kellene a videóból: a tengerparti lakhely a szerpentinekkel, a motor, az autó, vagy ne adj isten a hölgy…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A kecó simán kellene, no meg a magam számára Borostás Bácsi, a feleségemnek meg Szőke Néni bankszámlája. Ha nincs nekik, a széfjük.
Onnan a többi azt hiszem menne…
ilyen sorrendben jöhetnének…