A hétvégén Németországban szárnyra kapott a hír, miszerint a bajorok megkezdték a tavaly bemutatott Concept C elnevezésű tanulmánnyal felvezetett maxirobogó tesztjeit. A BMW müncheni gyárának környékén már állítólag látták az új masinát. Egyelőre „kémfotók” még nem készültek, de valószínűleg azokra nem kell sokat várnunk – a BMW-nek a robogók egy új, de legalábbis nem bejáratott piaci terület. Ugyan jó egy évtizede már gyártottak robogót, az elhíresült C1-es modellt azonban nem tekinthetjük sikertörténetnek.
Az EICMA-n elhangzottak szerint egy sorkettes erőforrással szerelt masináról beszélhetünk, s azt is tudjuk, hogy kettő hagyományos meghajtású változat érkezését várhatjuk. Sajnos egyelőre több információ nem áll rendelkezésre, egyelőre még a motorok hengerűrtalrtalmát is homály fedi. A masinával, masinákkal kapcsolatban azonban előkerült egy szabadalom, ami egy érdekes csomagtartó megoldást mutat. A hátsó ülés alatti csomagtér (a robogó álló helyzetében) lesüllyeszthető, így abban elegendő hely lesz egy zárt bukósisaknak is. A megoldás ötvözi egy nagy- és egy kisméretű csomagtér előnyeit: a sisak tárolására alkalmas tér megtartása mellett a robogó kompakt kialakítású lehet, a formatervezők nagyobb szabadságot élveznek. Mindenesetre jelenleg egy dolog tűnik csak biztosnak, az pedig a novemberi bemutató, bár a marketingeseknek hála addigra akár minden technikai részlet is ismertté válhat…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »