A Ducati viszonylag kis motorgyártónak számít, hiszen a legtöbb, világpiacon jelen lévő márka óriási mennyiségű kis hengerűrtartalmú masinát gyárt és értékesít a Távol-Keleten. Ezek pedig nem csupán mennyiségi, de a pénzügyi mutatókban is messze az olaszok fölé emelik őket. Mégis, az olasz masinák rendelkeznek valamiféle végzetes vonzerővel: csábítóak, mint egy személyre szabott megkísértés. Vagy legalábbis azok voltak eddig. Nyilván sokunk a háta közepésre sem kíván egy telivér olasz sportmotort, de a Ducati palettáján számos más stílusú vonzó gép volt, van és remélhetőleg még lesz is.
Tavaly az olaszok nagy dobása a jobb híján csak „speedurónak” nevezhető Multistrada 1200 volt, idén a jóval speciálisabb, elsődlegesen az amerikai kontinensre tervezett motorral, a powercruiser Diavellel veszik fel a harcot a fejlett világ legnagyobb motorpiacán a vásárlók kegyeiért. Jelenleg napi 40 darab készül ebből a bolognaiakra (eddig) egyáltalán nem jellemző motorból, de az olaszok reményei szerint ezt a számot hamarosan növelni tudják: a szezon kezdetétől a rendelések és a forgalom növekedését várják. A gép fontosságát mutatja, hogy már a sokadik promóciós anyag készült el az olasz ördög kapcsán, legutóbb az alábbi, az angol MCN által készített videó, amely bepillantást enged a gyártás folyamatába.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Azért mennyi ideig gyakorolhatnak ezek a munkások, mire ilyen gyorsan tudnak mozogni, nem?
Úgy látszik, a cruisereket mindenhol ilyen gyorsan építik…