Vannak gyártók, akik kizárólag elektromos motorkerékpárok fejlesztésével foglalkoznak. Több ilyen bringát, mint például a Quantyát vagy a Vectrixet tesztelni is volt szerencsénk, másokról, mint a Brammoról vagy éppen a legtisztább üzemű KTM-ről csak írtunk. A napokban látott napvilágot a hír, miszerint a BMW teljesen új márkát hoz létre elektromos meghajtású járművei számára. A roppant egyszerű módon (talán túlságosan is egyszerűen?) csak i-nek keresztelt márkanév alatt egyelőre két autó érkezése tűnik biztosnak: az i3 egy kompakt négykerekű lesz, míg a Vision Efficient Dynamics tanulmányból született i8 vérbeli sportkocsiként érkezik majd.
Az i márkanév berkein belül azonban a kósza hírek szerint két- és háromkerekű járművek érkezése is várható. Annak idején C.L.E.V.E.R., majd SIMPLE néven futott az a háromkerekű tanulmány, amely technikáját tekintve bőségesen befér a friss márka arculatába. Amennyiben a Mini robogó valósággá válik, szintén esélyes az i-csoport járműveit erősíteni, hogy az elektromos C1-E tanulmányról ne is beszéljünk.
Hogy a fenti pletykáknak mennyi a valóságtartalma, azt jelenleg nehéz megítélni. Azonban bízzunk benne, hogy nem zörög a haraszt, és néhány éven belül abszolút környezetkímélő bajor városi kétkerekűek jelennek meg a piacon.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »