A Harley-Davidson megtalálta a csodaszert

Üzlet
2011. január 06., csütörtök - TeeJay

Az motorgyártók különféle módszerekkel igyekeznek a válság miatt csökkenő értékesítési mutatókat újra a emelkedő ágra terelni. Íme a Harley receptje.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (16 hozzászólás)

XYZ -

Számomra is rejtély a HD sikere,de PR-ból 5-ös a cég.Ezeket a kőkorszaki vasakat ennyiért eladni közgáz Nobel díjas tett.


Helmets on -

“Az motorgyártók különféle módszerekkel igyekeznek a válság miatt csökkenő értékesítési mutatókat újra a emelkedő ágra terelni.”

 

Pl a B kategóriások számára elérhetővé tenni a 125-ösöket


mpali35 -

a legenda árulta a HDt, elvégre azt kapott a kedves vásárló a pénzéért, a motor csak bonusz volt hozzá. Ezzel a fogással max a tartozékgyártok és az áttalakito muhelyek vitorlájábol fogja ki a szelet. Jo lenne látni a Victory eladási mutatoit, mivel az minoséget a a pénzért, már régen egyedi és nagyon igényes modelekkel. Ha választanom kellene, a HDt messzirol kerulném. Ha az angyalok, az Outlaw, a Bandidos meg  a tobbi motoros banda anno nem HDvel, hanem Triumphal nyomult volna, HD valoszinu csak a muzeumok kiállitotermeiben szerepelne. Nekik koszonheti a HD, hogy még egyáltalán létezik. A Vroad modelljuk sem lett felkapott, pedig az legalább tartalmaz némi modern technikát.


Helmets on -

Hát nemtom…

Annyira csak nem lehet szar mint amennyire mondják.

Főleg MO-on ne nagyon dobálozzunk zéró motoros múlttal hogy mi merre…

 

Literes vasakkal szelték át a prérit amikor nálunk még kocsiba se raktak akkorát…

 

Lehet hogy egy őstechnika de ez nem jelenti alaból azt hogy mindenképppen rossz is…

Láttam HD-t és nagyon baltáva faragott, ez tény.

 

Na de az amcsik se hülyék.

A kocsiknál sem feltétlen patrióták.

A japán márkák nagyon népszerüek ott.

És nem hiába történt az a GM-el ami…

 

Máshogy állnak a motorokhoz mint mi.

Más szempont fontos nekik.

 

Ennyi erővel mi is tökre hülyék vagyunk bizonyos dolgokban

pl még mindíg állíttatunk szelephézagot és nem elvárásunk hogy ne kelljen…..pedig:)

 

 


yeti31 -

Talán azért is veszik meg még sokan mert vasból van!

Nem pakolják meg műanyaggal mint a japán gyártók!

Engem nem érdekel a marketingjük, az is csak az árát emeli!

Azt már gyerekkoromban is tudtam, hogy van egy motor ami A MOTOR!

Legalábbis számomra és még sokak számára.

Én kb.8 évig spóroltam rá és még törlesztem idén egy kicsit, de nagyon nem bántam meg!!!

Viszont nem a boltból, hanem pl. ebay-ről építgetem.

A sok “hozzáértő” pedig mondta nekem, hogy ne vegyem meg mert a HD-kal sok a baj,nem győzöm majd javítgatni, műhelykocsiva kell majd kísérni, stb….

Általában ezek a hozzáértők már láttak ilyen motort vagy valamelyik ismerősüknek az ismerőse már hallott valahol, hogy nagyon prolémás!

Na ez egyáltalán nem lett igaz! 🙂

Az viszont biztos, hogy haverok igen széles vigyorral hozták vissza egy próbakör után!

Egyik barátom már lecserélte a jappán motorját, a másik most tervezi és érdekes módon nem másik jappán vagy egyéb keleti gyártó motorjára!

Véleményt szerintem azok írjanak akiknek volt már szerencséjük kipróbálni egy HD-t!

 


Helmets on -

Az is érdekes hogy egy nálunk múlt nélküli és ma sem gyakori motormárkával kapcsolatban sokan tudni vélik hogy szar és szerelni kell…

(Triumph-ra is hallottam már ilyet..)

Ellenben a nálunk futott szocimotorok megbízhatóságához szerintük nem férhet kétség (pedig ugyebár..) és aki meg meri kérdőjelezni az minimum istenkáromlás


godofspeed -

Ha már ott tartunk, hogy kik tették népszerűvé a HD-t, nézzünk egy véleményt első kézből is:

“It’s always been important for Hell’s Angels to ride American-made machines. In terms of pure workmanship, personally I don’t like Harleys. I ride them because I’m in the club, and that’s the image, but if I could I would seriously consider riding a Honda ST1100 or a BMW. We really missed the boat not switching over to the Japanese models when they began building bigger bikes. I’ll usually say, “F*** Harley-Davidson. You can buy an ST1100 and the motherf***** will do 110 miles per hour right from the factory all day long … While it’s probably too late to switch over now, it would have been a nice move because Japanese bikes today are so much cheaper and better built. However, Japanese motorcycles don’t have as much personality.”

Barger, Sonny; Zimmerman, Keith (2001), Hell’s Angel: The Life and Times of Sonny Barger and the Hell’s Angels Motorcycle Club

(53-ik oldal)


TeeJay -

Itt az a könyv, ha valakit érdekel.


TeeJay -

Mindig  a sportmotorosokkal van a gond, esztelenül száguldoznak, mintha nem félnének a haláltól, ijesztgetik az embereket, dupla záróvonalon előznek, stb…


kornel72 -

Először is Jeti barátom: japán egy pé-vel.

 

Júniusban a Balkán- túránkon 3 HD is volt a 8 motor között, de kettőt utánfutón kellett visszahozni.

Ha kell róla kép, küldök.


gaborgyula -

A könyvet magyarul is kiadták:

http://www.antikvarium.hu/ant/book.php?konyv-cim=hells-angel&ID=136812

 


TeeJay -

Azért én megnéztem őket volna, ha átülnek Panra vagy Goldwingre…


XYZ -

“Azért én megnéztem őket volna, ha átülnek Panra vagy Goldwingre…”

Csúnya nagy tömegverekedést láttál volna


vilmo -

 kornél barátom rosszul tudod, a helyesen japppán három p-vel van. Fényképeket meg nézegesd otthon, akkor sem lenne hiteles ha nem egy hondabuzi küldené  Szánalmas már ez ahogy a harli szó hallatán azonnal rájön egyesekre a köpködési kényszer. 


vilmo -

 Akik meg azzal jönnek hogy ez a motor az ízlésformáló gépezet győzelme a józan ész felett azoknak abba kéne belegondolni hogy ők 99%-ban ugyanúgy droidok csak máshol szocializálódtak. Ők abban nőttek fel hogy nulláról százra négy másodperc és húdemélyetdöntökvazze, a másik meg abban hogy cirkálunk a végtelen prérin át a reptér szélességű utakon. El lehet dönteni hogy melyik a jobb.


Helmets on -

Ne szívjátok egymást…ez olyan vita amit kár elkezdeni.

 

A Nippon meg lehet 2 p..de a japán az egy..a hármmal már annyira se értem mit akartok

 


Előző bejegyzés

Így készülnek a Honda stúdiófotói

2011. január 05., szerda
Videó

Következő bejegyzés

A duplakuplungos váltó a múlté – itt az IGS

2011. január 07., péntek
Technika

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt