Az 1973-ban, Sochihiro Honda fia által alapított tuningcég a ’90-es években volt a csúcson, de neve mind a mai napig él, és nem lebecsülendő, ha Hondák tuningolásáról esik szó. A Mugen legújabb alkotása azonban legalábbis szokatlan, a nemrégiben bemutatott Honda CBR250R-t alakították át saját ízlésük szerint.
A technika gyakorlatilag változatlan maradt, kizárólag a kipufogódobot cserélték le a japánok. A motor megjelenése más lapra tartozik, az a Mugen klasszikus színeit idézi: a fekete és vörös kombinációja tényleg szemet gyönyörködtető. Reálisan nézve a dolgot, az átalakítás ilyetén formájában valójában nem más, mint a cég hírnevének aprópénzre váltása. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Mugen nemzetközi megítélését érdemben nem fogja befolyásolni a modell, mivel azt kizárólag Thaiföldön lehet majd kapni, ahol a negyedliteres CBR-t gyártják.
Cimkék:
Jön a hideg, fázik a motorosok keze. A széltől megóvhatjuk egy kiszuperált gumicsizmával is. Praktikus és rendkívül szép megoldás házilag.
Elolvasom »Reklámdömping, sorban állás, rohanás, ajándékvásárlás az utolsó pillanatban, karácsonyi és új évi üdvözletek. December van...
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »