Aki már motorozott hűvös időben, annak nem kell ecsetelni, milyen kegyetlenül szét tudja fagyasztani kezünket a menetszél. Nem sokat segít a legvastagabb kesztyű (amiben amúgy a kezelőszerveket is bénán tudjuk mozgatni), de a markolatfűtés sem. Tökéletes megoldást csak a széltől való elzárás jelent. Amikor MP3-as Piaggiom volt, használtam rajta egy műszőrmével bélelt kéz-zsákot, amely olyan tökéletes volt, hogy kemény mínuszokban is elég volt egy vékony nyári kesztyű. Akinek drága egy ilyen kiegészítő, azonban nem akar a védelemről lemondani, az pedig legyen kreatív! Mint a képen látható instrumentum megalkotója. Esztétikai oldalról vitatható a megoldás létjogosultsága, funkcionalitásában azonban kétségtelenül megéri a pénzt! Főleg ha akad otthon egy fölösleges gumicsizma…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Írj képalát rovatba is elment volna… 🙂
sziasztok!ugyebár most divat a gumipipő a csajoknál.besza..s volt amit ma láttam.20-24 körűli csajon helló kittis gumicsizma.nem gyenge,ez már komoly tuning volna a futármotoron!
Szerintem a leopárdmintás gumicsimma még durvább, az inkább túraendúrón lenne menő…
Ebből is látszik, hogy a motorosok állatok.
Minden végtagján csizma van, tehát négylábú.
Lőni kell őket, bár télen ritka vad – a nyár inkább vadászidény.
Azt megértem, hogyha a szegény embert még az ág is húzza, akkor ilyen ‘megoldásra’ kell fanyalodnia… De könyörgöm! Miért éppen egy Yamahát kellett ezzel elrondítani??? … 🙂