A korábbi tervekkel ellentétben a Confederate új, prémiumkategóriás masinája, a C3 X132 Hellcat, körülbelül fél éves késéssel kerülhet az első vásárlóhoz. Az eredeti tervek szerint már néhány hete, október végén, Mindenszentekkor át kellett volna adniuk az első elkészült példányt, de a nehézségek miatt arra csak 2011 második negyedévében kerül sor. Az eredetileg tervezett 39,750 dolláros árat sem tudja tartani a gyártó, a vételár 45,000 amerikai zöldhasú lesz.
Az új masina egyébként sokkal konvencionálisabb az eddigi Confederate modelleknél, bár minimalista szerkezetével megjelenése a márkához illően különleges. A motor két alváltozattal fog rendelkezni. A Roadster kivitel 30°-os villaszöggel és 163.8 centiméteres tengelytávval készül majd, míg a Fighter esetében ezek a adatok 23.5° és 156.2 centiméter lesznek. Mindkét változatot ugyanaz a 132 köbhüvelykes (2,163 köbcentiméteres) lökettérfogatú, 56°-os hengerszögű V2-es fogja hajtani, amely 197 Newtonméteres nyomaték előállítására képes. A X132 Copperheadnek nevezett erőforrás a S&S X-Wedge Confederate számára készült átalakítása, amelyet továbbra is az S&S készíti. Bár a cég az X-Wedge-hez kínál saját gyártású 6 fokozatú váltót, a Confederate mégis a maga által készített 5 fokozatú nyomatékváltóját építi be.
Teljesítményadatok egyelőre nem állnak rendelkezésre, de egy ilyen motor esetében ez nem is olyan lényeges. A 215 kilogrammos tömeg mindenesetre biztatóan hangzik. Akit nem rettent el a magas vételár és egy igazán különleges masinára vágyik, az 2.250 dolláros előleg megfizetése mellett megrendelheti saját X132-es Hellcatjét. Amennyiben valakit mégsem győztek meg a galériában látható számítógépes látványtervek, esetleg még hezitál, mindenképpen hallgassa meg a cég elnökének marketinges monológját az alábbi videókban.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ronda egy szerkezet.
2011 júliusban szállítják, jah!
Most motorozhatok szinte egész nyáron a szar XB12R-emmel!!!!
Persze az első részletet átutalhattam már szeptemberben…