A Tucano Urbano márka termékei alapvetően az olasz piac követelményei alapján kerültek kifejlesztésre. A nagyszámú talján robogósnak, városi motorosnak illetve magának a motorozásnak van akkora (pénzügyi) jelentősége Olaszországban, hogy egy ilyen márkát eltartson a piac, annak legyen létjogosultsága. Az Európa-szerte terjeszkedő cég nemrégiben szerződött a solo masagio nevű reklámügynökséggel, az együttműködés keretében 12 reklámfilmet rendeltek a városi tukánnak. Az első két filmben is tetten érhető az olasz emberek egyik komoly születési „hibája”: az életvidámság. A rövid videókból sugárzik az életigenlő humor.
A második, a „Ti gonfio” – „Te felfújva” című reklám a november elején megtartott EICMA-n második helyezést ért el a reklámoknak kiírt szavazáson.
Mindkét reklám külön érdekessége, hogy valójában nem is létező termékekkel reklámozza a márkát (no meg persze egy vonzó zöld szemű hölggyel…), de ez semmit nem von le értékükből. Ha hinni lehet az olaszoknak, a következő filmekben már valódi termékek fognak szerepelni, reméljük azok is hasonlóan kreatívak lesznek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ez a második kifejezetten agyhalál…:D
Hatékony lopásgátló. Autós verzióban nincs?
Beteszem az első ülésre két ukrán maffiózó kinézetű dummy-t, nincs aki elkötné a járgányt.
Ááá´! most már tudom, mire valók a felfujható maffiózó nök.
De miért tartják olyan furcsán a szájukat?
Ezzel a fürtöskével megbeszélnék néhány dolgot…
Xebulon!
Itt az autós változat!
http://www.youtube.com/watch?v=I847YlehhKc