Az utóbbi hónapokban viszonylagos hype-ot tapasztalhattunk a túraendurók világában. A pletykák és hosszú promóciók után megjelent új modellek árnyékában szép csendben visszatérnek a sporttúra motorok? A régen várt új VFR1200 hagyományos F és duplakuplungos FD változatai mellett a Suzuki GSX1250F, és jövőre a Kawasaki Z1000SX csábítja a stílus iránt fogékonyakat, míg a kisebb hengerűrtartalommal az új Honda CBR600F kínál alternatívát. Az olasz szaksajtóban jelentek meg az alábbi, Luca Bar által készített számítógépes grafikák, amelyek az ilyen irányú olasz vágyaknak adnak képi formát.
Természetesen egyelőre csak rajzokról beszélhetünk, amelyek ráadásul kísértetiesen emlékeztetnek az MTS1200-ra. Az elődnek tekinthető Ducati ST nem volt egy kirobbanóan népszerű motorcsalád a ducatisták körében, a különböző variánsok 2002 és 2007 között készültek, és még a kis gyártó mércéjével is kevés fogyott belőlük. Ki tudja, a bolognai cég folyamatos átalakulásával, amelyet a nedves olajfürdős tengelykapcsolóval szerelt modellek, a Diavel és az esetleges Ducati robogó jelentek, még egy ilyen motornak is van racionalitása – nem csak ducatis körökben.
Cimkék:
Korunk motoros divatja a légzsákos motoros védőfelszerelés. A nagyok mellett a kisebb gyártók is piacra dobják saját termékeiket.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Mint egy leültetett Multristrada.