A fentieket ezúttal szó szerint is lehet érteni, hiszen a Honda új, NRS névvel futó projektjének beharangozásaként a releváns gyári oldalon látható kép valóban világosabb, több részletet láttat az első megjelenéshez képest. Csupán ez elég gyenge lépés lenne a kampányban, de talán a motor hangja már elfogadhatóbb tartalmat ad a hírnek. A kép alatt lévő „NEW ENGINE”, majd az alatta megjelenő „SOUND” feliratra kattintva meghallgatható az új negyedliteres sportmotor akusztikája.
Olasz pletykák szerint a masinát már tesztelik, az 2011-re elkészül és vélhetően szerepelni fog a jövő évi J-GP3 illetve GP-Mono japán bajnokságokban, így szerezve hasznos tapasztalatokat az „igazi” megmérettetések előtt. Kíváncsian várjuk a fejleményeket…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Akkor most a vájtfülűek mondják meg, hány hengeres.
A szabályok világosak…
Ez érdekes. Kíváncsi vagyok mennyit hoznak ki belőlük. Azt hiszem a régi kétüteműekhez képest valamelyest visszalépés lesz.