A napokban a BMW superbike csapatának versenyzői, Troy Corser és a Suzukitól átigazolt Leon Haslam a bajorok müncheni szélcsatornájába látogatott. Persze nem egy öncélú pofavizitre kell itt gondolni, a versenyzők az áramlástani laborban a testhelyzetüket próbálták optimalizálni, valamint új szélvédőkkel kísérleteztek. Természetesen a cél a légellenállás csökkentése, amelyet 240 kilométer/óráig terjedő sebesség szimulálásával próbáltak elérni. A most összegyűjtött tapasztalatokat már a november végi éles tesztelések során hasznosítani fogják Jerezben. A tesztelésbe mi kívülállók a kiadott jó minőségű sajtófotókon át pillanthatunk be.
Cimkék:
A robogók egyik lényege a praktikusságuk, miszerint aránylag sok holmit tudunk szállítani rajtuk. Nos úgy tűnik, itt a teherhordás bajnoka.
Elolvasom »Korábban már beszámoltunk a Honda Moto3 projektjéről – a kép kezd világosabb lenni.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »
Azért ez nem mindig olyan kellemes meló. :-)