Tudjuk a megadott paraméterekből, hogy a Triumph Tiger 800 blokkja (amely a Daytona 675-ös sorhármas erőforrásának növelésével született). A Street Triple-ben az erőforrás 105 lóerőt produkál 11.700-as percenkénti fordulaton és 68 Newtonméteres legnagyobb nyomatékot 9.200-nál. Ezzel szemben az új 800-as erőforrás – nyilván más szempontok szerint optimalizálva – 94 lóerőt ad le 9250-es főtengelyfordulatnál, illetve 79 Newtonméter a maximális forgatónyomatéka 7.850-nél. A lényeg azonban a francia Emoto magazin mérése után derül ki:
A grafikonokból látszik, hogy a Tiger nagyobb nyomatékot produkál 3.000-es fordulaton (és onnan 9.500-ig folyamatosan), mint a Street Triple maximális értéke. Egy országútra, főként pedig terepre optimalizált gép esetében ez a legfontosabb dolgok közé tartozik. A nyomatékgörbék – amelyeket csak megszokásból nevezünk görbéknek, hiszen laposságuk miatt igazán nem szolgálnak rá erre a megszólításra – nagyon kellemes, egyenletes motorkarakterisztikát ígérnek: a Triumph háromhengereseivel szerzett korábbi tapasztalatok alapján kategóriájában is páratlanul jól vezethetőnek ígérkezik az új 800-as. Reméljük, mielőbb lehetőség lesz egy saját próbaútra is!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
“Reméljük, mielőbb lehetőség lesz egy saját próbaútra is!”
Rerméljük.
Macko mi lesz azzakl a Bonneville tesztel?:)
Honnan szerezzek Boneville-t???
Márkaképviselet nem ad?
Mondjuk gondolom ez nem úgy megy hogy bemész és odadják.
Bécs tele van velük, irány oda, hozz egyet, ha ügyes vagy már megírod a tesztet, mire észreveszik, hogy elhoztad 🙂
Olvastál magyar médiumban Triumph tesztet az elmúlt 2 évben?
Nincs rendszámos tesztmotor. Már próbarendszám sincs.
Jó hát nem tudtam.
Ha így folytatják lassan hazai Triumph képviselet se lesz.
Jobbat érdemelne a márka.
Sziasztok!
Ritkán szoktam hozzászólni de most azt hiszem segíthetek ezzel egy kicsit.
A budapesti Triumph szalonban roppant segítőkészek ha pl.kipróbálnál egy Bonnit (a kedvencem) csak a papírjaid kellenek meg egy bukó és már mehetsz is. A Bonnevillet – idén nyárig – én sem tudtam kipróbálni de most sikerült. Mindenkinek ajánlom aki egy meglepően jó, tökéletesen megfelelő nyomatékkal rendelkező abszolúte jól használható motort keres és szereti a retro stílust.Akár városi forgalomban akár túrához nagyon megfelel. Regélhetnék róla még de inkább egyeztessetek egy időpontot és próbáljátok ki, lesz meglepetés.
No, felvettük a kapcsolatot a Triumph képviselettel.
Pontosabban fogalmazva ők kerestek meg minket, hogy szívesen adnak tesztmotort. Úgyhogy tényleg segítőkészek.
Tehát rövidesen jön a Boneville és a Street Triple R tesztje!
hehe…na csak sikerült