A légzsákos kabátok piaca még csak fejlődésének kezdeti szakaszában van. Kétség kívül a Dainese és az Alpinestars termékei képviselik a jelenlegi csúcsot, bár azok egyelőre még nem kaphatóak és borsos áruk miatt egyébként sem valószínű, hogy roppant népszerűségre tesznek szert. A racionalitás talaján maradva egyelőre csak az elsütődrótos kabátok közül válogathatunk, mint például az általunk is kipróbált MotoAir. A nagyobb gyártók közül egyelőre csak a Spidi adott ki hasonló terméket. Most azonban az Aprilia is beszáll ebbe a versenybe.
Az Aprilia Airbag kabát a szegmensben elvárható mutatókkal rendelkezik, a kioldás pillanatától a széndioxid 80-85 ezredmásodpercen belül fújja fel a lufikat, amelyek védik a nyakat, a gerincet és a keresztcsontot. Természetesen ha a kabátot nem éri jelentős sérülés, az újra használható a palackok feltöltése után. A kabát különlegességét az adja, hogy az egyedülálló módon teljesíti a EN1621-2:2003 védelmi normákat (felfújt állapotban).
Az Aprilia Airbag kabát teljes egészében Olaszországban készül és a Piaggio csoport kereskedői hálózatán keresztül vásárolható meg.
Cimkék:
Ha egy kép többet mond ezer szónál, akkor egy film egy egész regény. A Piaggio filmbeli szerepléseinek 60. évfordulóját ünnepli.
Elolvasom »Mindig érdekes bepillantani egy gyár működésébe, különösen ha az kedvenc termékünket, azaz motorkerékpárokat gyárt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »