Mára megszokhattuk, hogy a hollywoodi csúcsprodukciókban fel-felbukkannak többé, de inkább kevésbé burkolt reklámok: nagynevű cégek marketingesei egyszerű és hatékony eszköznek tekintik a sikerfilmekben szereplést, lehetőleg a pozitív főhőssel kapcsolatban. Az igazság az, hogy ez messze nem új találmány, a Piaggio csoporthoz tartozó Vespa idén ünnepli első, komolyabb „szereplésének” 60. évfordulóját. Az 1950-es Domenica d’agosto (Augusztusi vasárnap) című filmben volt látható több jelenetben is az olaszok egyik kétkerekűje, de ez még csak a kezdet volt. Az igazi nemzetközi ismertséget a ma már klasszikusnak számító, 1953-as Római vakáció hozta a márkának, azóta a kis darazsak az olasz imidzs, avagy „életérzés” részét képezik.
Az elmúlt hatvan évben rengeteg filmben szerepeltek a Vespák, számos sztár pózolt nyergükben, legutoljára Clooney „Az amerikai” című filmben. A Piaggio múzeumában most egy ingyenes kiállításon tekinthető meg a Vespa filmművészeti jelenlétének története, a motorok mellett több, mint 150 poszter és egyéb tárgyi emlék kerül bemutatásra. A Cinema Multimedia Centre és a Viareggio EuropaCinema szervezetekkel együtt létrehozott kiállítás január közepéig várja a látogatókat Pontederában.
Cimkék:
Különösebb magyarázatot nem igényelnek a videók, a Honda néhány, az EICMA után kiadott promóját láthatjuk.
Elolvasom »A motoros védőfelszerelések egyik trendi képviselője a légzsákos motoros kabát. Az Aprilia is kiadta saját lufis dzsekijét.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »