Megújult az olasz világjáró

EICMA 2010
2010. november 08., hétfő - TeeJay

Az olaszok hazai túraenduróját „kissé” átalakították, néhány hasznos módosítással néz a jövő év elé a Moto Guzzi Stelvio.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

EICMA 2025 – 2 rész.

EICMA 2025

Cimkék:


Hozzászólások (15 hozzászólás)

toncsi64 -

Eddig is tetszett a gép, de a mostani változtatások nyilván még jobbá tették. Érdekelne ellenben a sikertelenség oka. Csak a megszokott „nem GS” effektus vagy vannak konkrét problémák is a mocival (az árát leszámítva) ?


Macko -

Sajnos nem tudtam kipróbálni eddig, így nehéz megtalálni az okokat. Eddig lehetett magyarázni a túl kis hatótávval vagy a nem túl bő rugóutakkal.

Előbbit most megoldották.


vilmo -

 A guzzi eléggé réteg modell, a tipikus guzzista nem tipikus enduros, szerintem kb ennyi. Hogy jó-e vagy sem, passz, ilyet szerelemből meg márkahűségből vesznek nem azért mert jó, bár nem hinném hogy különösebb bajai lennének, el lehet menni ezzel is ahova mással elmennél.


toncsi64 -

Nem is terveztek vele tesztet  vagy csak nem sikerül hozzájutni ?


KIZS -

Nekem nagyon tetszenek a Guzzik, de egy fél lakás áráért -akármilyen jó gép is- inkább egy fél lakást vennék. (Hasonló elgondolásból nincs BMW GS-em sem…)


Reiter Zsolt -

Mármint az, hogy ezek még életben vannak…A mai helyzetben, sztem nagyon megnézik a népek, hogy mire adják ki a dellát…Nyilván mindenki a legjobbat akarja kapni a pénzéért, és az is számít, hogy mi van, ha ne adja Isten le kell ugrani a vasról idő előtt. Mennyire értéktartó a kecske, amit vesz az ember. Azután ott van a szerviz kérdés, karonfogva a műszaki megbízhatósággal ugyebár…Hááát, van itt egy rakás dilemma, ami valszeg nem erősíti a jó Guzzi piaci pozícióját, különösen erre mifelénk…Visszatérve a lényeghez: ha valaki endurót akar és van esze az KTM-et vesz, ha pedig a legjobb TÚRA endurót, akkor GS-GSA. Ez van! Az emberek nem hülyék, a fanatikusok pedig kevesen vannak. Csoda, hogy él a jó Guzzi, bár én örülök ennek, és szívesen vallatóra fognám ezt a vasat, mert lássuk be, kuriózum ez a javából!


Macko -

Olyan motor nincs, amivel mi nem tervezünk tesztet.

Sajnos az importőr semmilyen motort nem ad tesztelni (nem csak nekünk): ha megnézed, a magyar sajtóban a Triumph – Moto Guzzi – MV Augusta márkák közül semmilyen teszt nem jelent meg. Illetve legfeljebb olyanok, amelyeket külföldi anyalapból fordítottak.

Ha valami változna ezen a téren, biztosan lesz teszt az Onroadon!


pinyo -

 

Üdv!

Sikertelenség? Ahogy vesszük. A GShez képest minden sikertelen.

Természetesen az áruk végett a japánok talán lépést tudnak tartani velük(pl a Varadero) ,de sztem „sikertelen” lesz a Tenere is..pedig nem rossz.

Magam is Guzzista vagyok, ennek az elődjével hajtjuk a kmeket.

A megbízhatóságáról csak jókat tudok mondani. A gyár 2000 óta

tudtommal folyamatosan növeli a darabszámot, bár az még így is csak 10-12ezer db / év!!  Tehát szinte ritkaságnak mondható. Ennek 98%a megy tőlünk nyugatra, meg USA, meg Ausztrália.

Ebből a néhányezer dbból 10-20% a Stelvio. És azt el is adják. Igen ez évente akkor csak 2000, de Guzzihoz képest sztem nem sikertelen.

Egyszerüen nem lehet a hatalmas gyárakhoz hasonlítani. Pedig meggyőződésem, hogy jobb marketinggel, nagyobbat szakíthatna a piacból. (tessék nézni a magyar hozzáállást pl) Legalább annyira alkalmas túrákra, mint a társai. És a nagy Guzzikkal nincs semmi gond.


TeeJay -

…így legyen ötösöm a lottón…


zöldi -

 Egy barátom volt kint a gyárban, mesélte, hogy szinte manufaktúrális módon történik az összeszerelés, szinte az egész motort kézzel gyártják. Ettől függetlenül az övével is megesett ez-az 80ezer km alatt, meg nem válna tőle.


nitrobi -

NORGE GT8v

Ugyancsak bemutatták a maxi túramotort, amely a NORGE 1200-ast váltja fel. Nézzük a kettő közt a különbséget:
http://www.motoguzzi.hu/images/stories/guzzi%20gt8v.jpg

 

STELVIO 1200 4v

Áprilistól megújul az alábbiak szerint:

http://www.motoguzzi.hu/images/stories/guzzi%20stelvio.jpg

 

1200 SPORT 4v SE

Ugyancsak áprilistól kap némileg új külsőt, hogy pontosan milyet, azt még homály övezi.

http://www.motoguzzi.hu/

 


TeeJay -

…akkor azt már nem is írom meg.


nitrobi -

Azért jó lenne ha megírnád 🙂


TBG -

Nekem volt oly szerencsében (igen, szerencsében) részem, hogy két (2) Guzzim is lehetett. Az egyiket használtan, a másikat újonnan vettem. Két különböző típust, két különböző űrtartalommal. De menthetetlenül beléjük szerettem.

Soha, semmi gondom nem volt velük, pedig nyomtam velük bel-, és külföldön is, egyedül és utassal is.

…aki esetleg olvasta korábbi hozzászólásaimat a „FunFactor” tekintetében…nos, innen eredeztethető ez nálam, úgy vélem. Ezek a kidőlt hengerű, hosszanti főtengelyes gépek, melyek billennek minden erősebb gázadásra…olyan egyéniséggel rendelkeznek, annyira élnek a blokkjaik (valószinüleg a rázkódás/rezonancia miatt tűnnek olyannyira „élőnek”), hogy egy életreszóló élmény velük motorozni.

Örökké az övék a szívem egy csücske.


Karesz -

Az elődje is nagyon tetszett!

Ha sok pénzem lenne, egy Stelvio lenne a garázsban a többi motor között.


Előző bejegyzés

A milánói kiállítás számokban

2010. november 08., hétfő
EICMA 2010

Következő bejegyzés

Búcsú

2010. november 09., kedd
Versenysport

Ezeket olvastad már?

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt