A Ducati Monster wellness-kúrája

EICMA 2010
2010. november 05., péntek - TeeJay

A szinte már-már exkluzív Ducati Monster 1100 a 2011-es modellévre megújul, a motor megkapta saját EVO csomagját.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (8 hozzászólás)

XYZ -

Jó ötlet volt lehozni a kidörrentőt(a súlypont miatt) és magasabbra tenni a kormányt.


TeeJay -

Jajaja. Lájk. Nem kicsit, nagyon.


TeeJay -

Elfelejtettem beleírni: a kuplung olajfürdős lett!


Manó -

 Egyszer láttam egyet élőben testközelből. Azóta nem tudok aludni. 🙂

 Ha lehet, még szebb, mint képen.  


TeeJay -

Tavaly GG-n a parkolóban láttam 3 Dukit egymás mellett, 2 Monster meg egy talán egy 1098 egymás mellett. Hát…ha nyerek a lottón tuti lesz egy.


TBG -

Szia TeeJay,

mi ez, ha nem a színtiszta FunFactor?!..:
“A 6000-es fordulatszámnál jelentkező 103 Newtonméteres nyomatékcsúcsot és a Szörny alacsony, 169 kilogrammos tömegét figyelembe véve a Ducati Monster igazán élménydús motorozás ígéretét hordozza magában.” 

 

A “A Honda új endúrói” cikk kommentjeinél pontosan erről beszéltem.
Mindenféle egyéb tényezők nélkül, tehát nem figyelembe véve sem az utast, sem az út (terep) stb. stb. bármiféle kombinációját.

 

A lényeg ugyanis pontosan ez.
Tehát én FunFactor alatt pusztán csak azt az érzést (FF-t) értettem, amit a gép (önmagában, csak önmagától!, mentesen minden más tényezőtől) tud (vagy nem tud) nyújtani a vezetőjének.
Amíg valaki nem tapasztalta meg ezt ÉS ennek a hiányát is – az nem fogja érteni, miről is beszélek, mit értek FunFactor alatt.

 

FF = lehet-e vele jót motorozni?


TeeJay -

Ez három adat, ami a motort jellemzi, de pusztán csak egy része az egész képnek. Megintcsak, ez szubjektív dolog. Az egésznek akkor van értelme, ha egy kanyargós útra viszi az ember, nem pedig terepre. És az sem mindegy, ki megy vele, mert pl. egy csopperistának, retrománnak egyáltalán nem biztos, hogy tetszene.

Szóval, hogy mi mennyire “mókás”, az persze múlik az úton, még jobban a technikán, de ez a kettő messze nincs olyan befolyással az egész élményre, mint az ember. Többek között nekem (nyilván) bejönne – de sokaknak meg nem.

“One man’s fun is another’s hell”…


chiagochico -

Ez még mindig egy jó dög. 


Előző bejegyzés

A fiatalos városi gerilla

2010. november 04., csütörtök
EICMA 2010

Következő bejegyzés

A Honda régi-új robogói

2010. november 05., péntek
EICMA 2010

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt