A Ducati Monster wellness-kúrája

EICMA 2010
2010. november 05., péntek - TeeJay

A szinte már-már exkluzív Ducati Monster 1100 a 2011-es modellévre megújul, a motor megkapta saját EVO csomagját.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Klasszikus erő új köntösben – Brixton Cromwell 1200x

Brixton Cromwell 1200x

Cimkék:


Hozzászólások (8 hozzászólás)

XYZ -

Jó ötlet volt lehozni a kidörrentőt(a súlypont miatt) és magasabbra tenni a kormányt.


TeeJay -

Jajaja. Lájk. Nem kicsit, nagyon.


TeeJay -

Elfelejtettem beleírni: a kuplung olajfürdős lett!


Manó -

 Egyszer láttam egyet élőben testközelből. Azóta nem tudok aludni. 🙂

 Ha lehet, még szebb, mint képen.  


TeeJay -

Tavaly GG-n a parkolóban láttam 3 Dukit egymás mellett, 2 Monster meg egy talán egy 1098 egymás mellett. Hát…ha nyerek a lottón tuti lesz egy.


TBG -

Szia TeeJay,

mi ez, ha nem a színtiszta FunFactor?!..:
„A 6000-es fordulatszámnál jelentkező 103 Newtonméteres nyomatékcsúcsot és a Szörny alacsony, 169 kilogrammos tömegét figyelembe véve a Ducati Monster igazán élménydús motorozás ígéretét hordozza magában.” 

 

A „A Honda új endúrói” cikk kommentjeinél pontosan erről beszéltem.
Mindenféle egyéb tényezők nélkül, tehát nem figyelembe véve sem az utast, sem az út (terep) stb. stb. bármiféle kombinációját.

 

A lényeg ugyanis pontosan ez.
Tehát én FunFactor alatt pusztán csak azt az érzést (FF-t) értettem, amit a gép (önmagában, csak önmagától!, mentesen minden más tényezőtől) tud (vagy nem tud) nyújtani a vezetőjének.
Amíg valaki nem tapasztalta meg ezt ÉS ennek a hiányát is – az nem fogja érteni, miről is beszélek, mit értek FunFactor alatt.

 

FF = lehet-e vele jót motorozni?


TeeJay -

Ez három adat, ami a motort jellemzi, de pusztán csak egy része az egész képnek. Megintcsak, ez szubjektív dolog. Az egésznek akkor van értelme, ha egy kanyargós útra viszi az ember, nem pedig terepre. És az sem mindegy, ki megy vele, mert pl. egy csopperistának, retrománnak egyáltalán nem biztos, hogy tetszene.

Szóval, hogy mi mennyire „mókás”, az persze múlik az úton, még jobban a technikán, de ez a kettő messze nincs olyan befolyással az egész élményre, mint az ember. Többek között nekem (nyilván) bejönne – de sokaknak meg nem.

„One man’s fun is another’s hell”…


chiagochico -

Ez még mindig egy jó dög. 


Előző bejegyzés

A fiatalos városi gerilla

2010. november 04., csütörtök
EICMA 2010

Következő bejegyzés

A Honda régi-új robogói

2010. november 05., péntek
EICMA 2010

Ezeket olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

2025. december 13., szombat

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt