Egyelőre nem sokat tudni az új masináról, de nyilván a most zajló EICMA-n menet közben a részletek is kiderülnek. Az 1000 köbcentis, V4-es csupasz élménymotor várhatóan az RSV4-hez hasonlóan két változatban lesz elérhető, bár hivatalos információnk erről sincs.
A számokat tekintve nincs miért szégyenkeznie a gépnek, a maximális teljesítmény 162 lóerő 110 Newtonméteres nyomatékcsúccsal. A fordított teleszkópok 43 milliméteres belsőcső-ármérővel, négy beállítási lehetőséggel (előfeszítés, mindkét irányú csillapítás és magasság) rendelkező Sachs darabok, titán-nitrit borítással a csúszószáron. A kerekek 2.3 kilogrammal könnyebbek az RSV4R-en alkalmazottakhoz képest. A masina várhatóan az Aprilia APRC nevű elektronikai csomagjával fog piacra kerülni, amely magában foglalja az ABS-t, a kipörgésgátlót, a gyorsváltót, a gyújtástérkép állítását, az indítás- és az egykerekezés-vezérlőt. Bár megszoktuk, hogy az olaszok szép motorokat gyártanak, az esztétika terén van némi elmaradása a gépnek. Egy csupasz motor több, mint egy sportmotor idomok nélkül, de a V4R valójában pontosan úgy néz ki, mint egy sportmotor idomok nélkül, amelynek fogadtatása legalábbis kérdéses a stílusra (is) érzékeny piacon.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Szerintem valami álomszép!
Annyira agresszív az egész, hogy arra szavakat is nehéz találnom!
A sáskafej megmaradt. A lábtartó nagyon magas egy naked-hez (szerintem). Ez tényleg sportmotor oldalidom nélkül, magasabb kormánnyal.
Sportmotor idomok nélkül? Mindegy, gyönyörű, sugárzik belőle a vadság!
Nekem is tetszik.
A sok (közúti)vezetést segítő elektronika is pozitívum egy ilyen erős gépnél.
Szokták mondani: “…a hús gyönyöre”.
Ez a motor (no meg az MV Augusták általában…illetve bármelyik. ) nekem a “fém gyönyöre”…